![frown :(](./images/smilies/frown.gif)
Een week geleden ging ik langs om adapties te wissen, dat was gebeurt. Auto is daarna uitgelezen op storingen. Alles was gewist. Ik moest ff een rondje rijden en terug komen om weer uit te lezen. Bij die rit heb ik goed doorgetrokken, en toen knapte de koppeling los
![smile :'(](./images/smilies/sadley.gif)
Auto schakelde niet meer en stond erg onveilig bij een kruispunt. Molenaar kwam mijn wegslepen. Ik was kwaad want heb slecht 4000 km gereden ofzo. De koppeling was al 4 maanden geleden vervangen!!!!!
De auto bleef een week lang staan bij molenaar daar omdat ze te druk hadden. Ik heb al die tijd gehoopt dat het onder garantie zou
Vandaag hebben ze de koppeling losgehaald en schijnt te zijn verbrand. Echt stukjes lagen er af. flinke discussie over de garantie. Want die bestond niet. Ze gaven mijn de schuld omdat ik de koppeling heb verbrand, door mijn idioote rijgedrag.
Op gegeven moment had ik vader en zoon voor me. Ze zeiden regel oplegger en neem maar mee je auto. Ik werd enigzins gedwongen om alweer te betalen. En ja, ik moet betalen
Morgen of maandag ga ik mijn auto ophalen, en Ik ga daar nooit meer heen.