Klopt je hebt gelijk mbt de montage van de schoudergordels.Vliet schreef:Kijk leuk project. Lekkere motor ook voor een circuittool veel koppel Mooie stoelen ook.
Wat betreft de gordelmontage, daar moet je wel even mee oppassen. Als je de gordels zo ver naar beneden zet kan het pijnlijk aflopen (gebroken schouders). De gordels moeten eigenlijk zo recht mogelijk naar achteren. Zie de foto van mijn oude tracktool:
Staat volgens mij op driving-fun of op nurburgring.nl wel een goede uitleg over
Veel plezier met het rijden. Waar ga je rijden? De ring?
Het liefst zou ik ze aan mn rolkooi bevestigen. Jammergenoeg heb ik nog geen rolkooi en ik wil wel een laskooi dus tja dat gaat tijd kosten... (want ik doe het zelf). Ook heb Ik gelezen dat de schoudergordels maximaal 20 graden mogen afwijken van de rechte lijn naar achteren. Dit heb ik alleen maar uit 1 bron dus tja hier voel ik me ook niet 100% bij.
Ik rij alleen nog geen DNRT en ga alleen nog maar trackdays af. Hier ga ik nog niet de volle 100% door de bochten maar goed iemand anders kan je ook er af tikken. Het is inderdaad niet risico loos. Daar heb je gelijk in.
Wat zou jij doen mbt de airbags?
Laten zitten totdat ik een kooi heb of nu ook al eruit halen?
Het stuur gaat er sowieso binnenkort uit dus die valt al af;)
En ik heb nu nog maar twee keer op het TT circuit gereden (56 rondjes)
Het plan is nu dat ik hem nog een jaar straat legaal hou en er mee naar trackdays rij (voornamelijk TT circuit) en dan over een jaar of twee wil ik mee gaan doen met het DNRT
De stoelen zijn inderdaad elektrisch en de bestuurdersstoel heeft memory functie.xeoMe schreef:Nice, vind zulke circuit projecten echt super tof!
Hoeveel wil je hebben voor de 2 voorste stoelen? zijn ze nog een beetje in goede staat?
Zijn de stoelen handmatig of elektrisch?
De staat van de stoelen is gebruikt maar je zou ze makkelijk mooier kunnen (laten) maken omdat het leer niet gescheurd is.
Het liefst verkoop ik de set wel in een keer. Maar een mooi bod ga ik nooit uit de weg;)
Ik heb gelukkig niet dezelfde 'clunck' als in het filmpje in jouw thread.Mr._T-Rex schreef:Ben benieuwd wat het gebonk met je schroefset is. Mogelijk hetzelfde euvel als bij de mijne? (Zie showroom in sig)
Dus ik hoop dat het de veren achter zijn en als ik die wat hoger zou zetten dat het dan verholpen is
Mijn vriendin wil natuurlijk ook wat tijd van mij dus tja ik kan pas over drie weken weer sleutelen
Ik heb het inderdaad bij Biesheuvel besteld;)Dutchie schreef:Haha nice! exact dezelfde stoelen en gordels als ik, zelfde actie besteld?
Bituum kun je redelijk makkelijk wegsteken, ik heb afgelopen weekend eindelijk het laatste stuk eruit gestoken.
Ik dacht in eerste instantie dat het er wel in 1 avondje uit kon, maar na ene kwartiertje steken begon ik toch al behoorlijk wat last van mn spieren te krijgen haha, je moet behoorlijk wat kracht zetten om het plamuurmes eronder te krijgen.
Daar ga je nog veel plezier aan beleven