achterlichten vervangen door led smoke lights e46 318ci

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
kevin cranssen

achterlichten vervangen door led smoke lights e46 318ci

Bericht door kevin cranssen » 06 jul 2014, 21:49

hey,
ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar andere achterlichten op mijn bmw.
nu is mijn vraag: welke site is betrouwbaar op het gebied daarvan want de prijs verschilt enorm(van 140,- na 230,-)
zal dit te maken hebben met de kwaliteit van de lampen en of eventuele vocht in de lampen? de achterlichten die er nu opzitten(orginele) hebben dus nu al beetje last van vocht en viezigheden. heeft iemand ervaring hiermee? ik hoor het graag. :duim:

Jeremy

Re: achterlichten vervangen door led smoke lights e46 318ci

Bericht door Jeremy » 06 jul 2014, 22:00

Probeer HL Automotive eens. Zo te zien zijn ze ook nog eens in de aanbieding. Wel kennen deze achterlichten ook het vochtprobleem en kan er in de verloop van de jaren ook wat vocht in komen te staan.

Zelf heb ik deze ook maar dan de normale heldere versie en ze zijn nauwelijks te onderscheiden van de originele LED lampen van BMW, behalve dat de LEDjes en het LED vlak iets groter zijn, maar dit valt alleen op als je naast een auto staat met originele achterlichten. Ook is de prijs ongeveer 1/3e van een tweedehands origineel setje en moet je voor de originele ook nog eens moeilijk gaan doen met de lichtschakelaar, dus dat was voor mij genoeg om toch voor deze imitatie te gaan. Pasvorm is perfect en ziet er een stuk frisser uit.

matheeuwissen
Contacteer:

Bericht door matheeuwissen » 06 jul 2014, 22:02

Ik zelf heb nu toch originele besteld. De vochtproblemen kreeg ik maar niet opgelost en na een tweede led reparatie zijn er nu weer ledjes kapot.

Verder ben ik niet kapot van de service van HL. Maar dit komt omdat ik een negatieve ervaring met dit bedrijf heb gehad.

De website van HL bevat ook echt super veel taal en tikfouten valt me nu op :gek:
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

DennieV

Bericht door DennieV » 07 jul 2014, 08:57

De HL setjes zijn netjes met goede pasvorm.
Wel branden de ledjes van het normaal licht zowat even fel als remlicht van andere auto's waarbij je remlicht uiteraard veel sterker wordt,dat verraad eigenlijk dat het imi is.
Ik heb ze zelf ook gehad en zie dat felle licht eigenlijk bij iedereen met zo'n setje.
F10 LCI 518d luxuryline spacegrau

Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber

Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203

Jeremy

Bericht door Jeremy » 07 jul 2014, 14:21

Dat is mij nog niet eens opgevallen Dennie... Ik zal eens kijken haha. Maar meestal zit ik zelf in de auto dus dat verklaart. :D

En inderdaard Bart, klantvriendelijkheid is niet top daar. Ik heb ze toen ik voor een nieuwe auto aan het kijken was een paar keer gemaild en heb amper reactie gehad... Overigens wel grappig dat ze zeggen dat die achterlichten "100% niet Chinees" zijn terwijl het zelf van die kleine schattige chineesjes zijn. :rolf:

matheeuwissen
Contacteer:

Bericht door matheeuwissen » 07 jul 2014, 17:28

Depo komt volgens mij uit Taiwan, net als de eagle eyes. Dus dat is ook een pot nat.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

kevin cranssen

Bericht door kevin cranssen » 08 jul 2014, 12:27

zijn dus die hl lampen betrouwbaar omdat die nu maar 125.- kosten? en het klopt dat die feller branden omdat het led lampjes zijn die branden altijd iets feller. en heeft iemand misschien ervaring op www.cargoods.nl?

Jeremy

Bericht door Jeremy » 08 jul 2014, 13:41

Ik zou gewoon voor die DEPO's gaan. Mijn vorige 320 heeft ze er inmiddels anderhalf jaar in en deze zijn niet vochtig of hebben geen last van uitvallende LEDjes. Verder, zoals ik al zei, zijn ze qua looks de betere imitatie op de markt. Andere LED imitatie achterlichten herken je meteen, en bij deze moet ik toch altijd even twee keer kijken.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”