kevin's 530i
Re: kevin's 530i
Wordt ik nieuwsgierig welke bedrijven, mijn neef heeft toevallig enkele weken geleden eentje in Eindhoven gekocht en daar nu waarschijnlijk zo'n gevalletje mee, kontakt gaat in gang gezet worden in ieder geval
Mooie 530 met een paar fijne opties
De wielen maken de auto echt af
De wielen maken de auto echt af
F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Ik heb net even de hoogteregeling sensor van de xenon verlichting vervangen. Deze had ik perongelijk gesloopt bij het verlagen van de auto.
Wat een karwij was dat verlagen trouwens
Wat een karwij was dat verlagen trouwens
Laatst gewijzigd door Kevv18 op 14 jul 2014, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- bellatorfortis
vertel is eens even welke bedrijven dit zijn want woon namelijk in heeze en ben zelf wel nieuwschierig !!! en dan ik ben wel tevreden over jan van gestel in eindhoven !!! ( mag het via pm doen )Chris schreef:het ging me ook meer om het bedrijf zelf.. ik ken zelf heel wat ''autobedrijven'' regio eindhoven/geldrop/leende/weert.. waar je juist geen auto moet (wil) kopen. toevallig is waar hij zijn 530i heeft gekocht, 1 van.
maar goed.. je kan geluk hebben.. of juist dikke pech maar de tijd zal het leren
You have a drop on your nose;
I think it's water.
No it'snot.......
I think it's water.
No it'snot.......
Mooie velgen die 218. Heb je ooit last van aanlopen van de band is tegen het koetswerk?
525d E61 2007 pre-LCI
Met "koetswerk" bedoel je denk ik de carrosserie?tom_il schreef:Mooie velgen die 218. Heb je ooit last van aanlopen van de band is tegen het koetswerk?
Voordat hij verlaagd was had ik sowieso nergens problemen mee.
En ik heb hem 1dag nadat ik hem heb verlaagd op alle punten professioneel laten uitlijnen en achter op maximaal negatief camber laten instellen. (De e60 heeft daar camberbouten voor)
Negatief camber/wielvlucht wil zeggen dat je wielen overdreven gezien / \ zo onder de auto staan. Dus ze veren in de carrosserie. Terwijl de onderkant van de velg mooi uitsteekt.
Ik weet niet hoe het tijdens drempels uitziet, maar als ik hem opkrik, verdwijnt wel een deel van de velg achter de carrosserie. Dus ik heb het niet voor niks gedaan haha
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
- Rogier.van.Geel
Ziet er top uit!!
Ik vind juist dat deze er zeer strak bijstaat zonder het M pakket!!
Dit heeft toch wel een opgeruimde strakke uitstraling!
Veel plezier met je 5!!!
Ik vind juist dat deze er zeer strak bijstaat zonder het M pakket!!
Dit heeft toch wel een opgeruimde strakke uitstraling!
Veel plezier met je 5!!!
Hallo,
Toen ik vorige week door het forum aan het neuzen was kwam ik deze upgrade tegen:
viewtopic.php?f=125&t=29796
Dus direct besteld en gemonteerd
Ook heb ik mijn subwoofer weer gemonteerd. Hij werkt wel al. Alleen moet ik hem nog netjes aansluiten. Weet iemand van jullie toevallig waar ik de remote vandaan kan halen voor mijn versterker?
Ik wilde fotos toevoegen, maar tinypic zet opeens al mijn foto's een kwart slag gedraaid. Hebben jullie nog alternatieven?
Toen ik vorige week door het forum aan het neuzen was kwam ik deze upgrade tegen:
viewtopic.php?f=125&t=29796
Dus direct besteld en gemonteerd
Ook heb ik mijn subwoofer weer gemonteerd. Hij werkt wel al. Alleen moet ik hem nog netjes aansluiten. Weet iemand van jullie toevallig waar ik de remote vandaan kan halen voor mijn versterker?
Ik wilde fotos toevoegen, maar tinypic zet opeens al mijn foto's een kwart slag gedraaid. Hebben jullie nog alternatieven?