Trouwens m`n bmw is Montreal blauw, die van jou lijkt mauritius blauw (of komt dat door de foto?
![:whistle: :whistle:](./images/smilies/smiley_whistle.gif)
Hier gebeurt redelijk veel met auto's. Zo is op mijn broer's m3 e36 sedan ooit een keer remvloeistof over heen gesmeten en de deurlijsten gejat. Ook hebben ze voor de deur zijn polo GTI gestolen... Nja, ik denk dat t afgunst is van mensen hier uit de buurt... Kunnen zoiets niet hebben blijkbaar (jonge mensen met mooie auto's).AtlasTelamon schreef:Inderdaad vrij triest om een BMW zo bij elkaar te moeten jatten. Of ze doen het voor de verkoop.
Gelukkig heb ik hier nog geen last van gehad. En ik woon in Amsterdam-West.
Ik heb in Oud-Zuid wel eens een wagen op bakstenen zien staan....
Gelukkig hier in het noorden geen last van, maar ik heb wel verhalen gehoord dat mensen onder auto's rollen op parkeerplaatsen om katalysatoren en dergelijke te jatten.SedanBeamer schreef:Hier gebeurt redelijk veel met auto's. Zo is op mijn broer's m3 e36 sedan ooit een keer remvloeistof over heen gesmeten en de deurlijsten gejat. Ook hebben ze voor de deur zijn polo GTI gestolen... Nja, ik denk dat t afgunst is van mensen hier uit de buurt... Kunnen zoiets niet hebben blijkbaar (jonge mensen met mooie auto's).AtlasTelamon schreef:Inderdaad vrij triest om een BMW zo bij elkaar te moeten jatten. Of ze doen het voor de verkoop.
Gelukkig heb ik hier nog geen last van gehad. En ik woon in Amsterdam-West.
Ik heb in Oud-Zuid wel eens een wagen op bakstenen zien staan....
gr.