Dubbel din pioneer in '03 E46
-
Dubbel din pioneer in '03 E46
Hallo,
Stel dat ik n dubbel din pioneer in n e46 in wil bouwen, wat voor aanpassingen moet ik dan maken in t dashboard en wat voor inbouwframe's heb ik dan nodig??
Lees nl dat r in t kachelhuis gesneden moet worden? Wellicht heeft hier iemand ervaring mee?
Ik hoop op reactie
Martin
Stel dat ik n dubbel din pioneer in n e46 in wil bouwen, wat voor aanpassingen moet ik dan maken in t dashboard en wat voor inbouwframe's heb ik dan nodig??
Lees nl dat r in t kachelhuis gesneden moet worden? Wellicht heeft hier iemand ervaring mee?
Ik hoop op reactie
Martin
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Dubbel din pioneer in '03 E46
Martin,
Het is gebruikelijk dat men zich eerst netjes voorstelt hier op het forum
In het daarvoor bestemde topic. Ik wil je vragen dit alsnog te doen.
C.
Bimmerportal team.
Het is gebruikelijk dat men zich eerst netjes voorstelt hier op het forum
In het daarvoor bestemde topic. Ik wil je vragen dit alsnog te doen.
C.
Bimmerportal team.
///M-power
-
Excuseer..
Ik denk dat mijn vorige poging dan mislukt moet zijn..
Ik denk dat mijn vorige poging dan mislukt moet zijn..
- erikselhorst
Ik heb er ervaring mee. Je zult in je kachelhuis moeten zagen (valt reuze mee, maar klinkt rigoureus), een zogenaamde bezel moeten kopen om hem passend te krijgen in je dashboard en een verloop voor je kabelboom moeten aanschaffen.
-
Ok, dat zagen ben k beetje bang voor... Gaat t dan om n beschermkap of om t huis zelf? Zal dan daarna toch ookwel weer luchtdicht moeten zijn denk ik?
Kabelverloop heb ik want k gebruik momenteel n parrot
Ook eventueel je climate control display moet naar dat opbergvakje boven je asbak geplaatst worden, staat ook hier op het forum onder het hoofdstuk diy. Houders voor het display kun je gemakkelijk vinden op internet
- erikselhorst
Het zagen gaat in het huis zelf. Doordat de aftermarket 2-din systemen vierkant zijn, zul je een inkeping moeten maken (snijden met een broodmes gaat al prima) in het kachelhuis.MartinAndel schreef:Ok, dat zagen ben k beetje bang voor... Gaat t dan om n beschermkap of om t huis zelf? Zal dan daarna toch ookwel weer luchtdicht moeten zijn denk ik?
Ik heb toen der tijd een complete inbouwkit gekocht bij Janus-Design.net, hierbij wordt een keurige - aluminium - inbouwbracket geleverd die je af moet kitten. Goed afplakken met ducktape werkt trouwens ook.
Als je een beetje handig bent, kun je dit zelf doen. Het zagen in je kachelhuis lijkt een hele opgave, maar valt echt heel erg mee.