Martinus' E46 330d -- zoektocht naar vermogen!..
- martinus83
Re: BMW 330d Touring | 18" sommerreifen
Vraagje aan de kenners..
Wat voor achterveren heb ik onder m'n touring zitten?
Wat voor achterveren heb ik onder m'n touring zitten?
M-onderstel veren geloof ik
- martinus83
Er zitten stickers op de dempers maar dat is niet meer te lezen....
Re: BMW 330d Touring | M-pakket veren???
Zijn standaard veren volgens mij, ik heb ook die gele markeringen er op zitten aan de achterzijde tenminste, voor weet ik zo niet.
Bij sport onderstellen zijn de markeringen doorgaans blauw aan de voorzijde en geel rood-wit gemarkeerd aan de achterzijde heb ik eens gelezen, maar of het echt zo is vraag ik mij sterk af. Heb alle kleuren al eens voorbij zien komen
maar er zijn diverse soorten veren, afhankelijk of je coupe/sedan/touring hebt. En dan sport onderstel of niet, en ook afhankelijk van de motor (gewicht voorzijde) zijn veren volgens mij nog weer anders en X-drive is alles weer helemaal anders en dan kan het per land/continent ook nog verschillen
Bij sport onderstellen zijn de markeringen doorgaans blauw aan de voorzijde en geel rood-wit gemarkeerd aan de achterzijde heb ik eens gelezen, maar of het echt zo is vraag ik mij sterk af. Heb alle kleuren al eens voorbij zien komen
maar er zijn diverse soorten veren, afhankelijk of je coupe/sedan/touring hebt. En dan sport onderstel of niet, en ook afhankelijk van de motor (gewicht voorzijde) zijn veren volgens mij nog weer anders en X-drive is alles weer helemaal anders en dan kan het per land/continent ook nog verschillen
@joostB, je tekst klopt niet met het plaatje de rood met witte markeringen zijn de voorveren en de blauwe zijn van achteren Ik weet niet of je van kleuren kunt uit gaan. Als je nieuwe veren besteld moet dat aan de hand van het chassisnummer. Als je namelijk veren wil bestellen moet je alle optie's van de auto aanvinken en de motorisering maakt ook weer verschil.
--BMW E90 318i HB 2007-- "sold"
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
ik bedoel andersom ook
maar wat je zegt, heb tijdje geleden een topic gelezen met die kleurtjes. Hele lijsten waren er van waarbij ze van vele mensen gevraagd hebben hun kleuren te bekijken en in een overzichtje gezet.
Maar feitelijk kwam het er op neer dat er geen peil op te trekken is, die kleurtjes dan. Denk dat je op basis van de foto ook weinig kunt zeggen omdat de visuele verschillen miniem zijn.
maar wat je zegt, heb tijdje geleden een topic gelezen met die kleurtjes. Hele lijsten waren er van waarbij ze van vele mensen gevraagd hebben hun kleuren te bekijken en in een overzichtje gezet.
Maar feitelijk kwam het er op neer dat er geen peil op te trekken is, die kleurtjes dan. Denk dat je op basis van de foto ook weinig kunt zeggen omdat de visuele verschillen miniem zijn.
- martinus83
Ik wil de voorkant van de BMW cm of twee laten zakken. Dat kan ahv andere voorveren en dempers. Alleen veren ben ik geen voorstander van. Alleen wat je moet dan hebben.. Zit nu op 36/34 cm van as tot wielkas..
Of een schroefset, ook een optie alleen wat kostbaarder.
Of een schroefset, ook een optie alleen wat kostbaarder.
- martinus83
Vandaag vrienden over de vloer met een pre-facelift 320i touring met m-onderstel. Zijn auto ligt voor -15 mm en achter +10 mm tov mijn touring met standaard onderstel... Toch eens iets aan doen dus
- martinus83
Re: BMW 330d Touring | Logo gevlogen....
Rijd ik over de snelweg.. een tik op de ruit, dat was een fikse vlieg was mn eerste gedachte
Bleek m'n BMW motorkap logo te zijn geweest...
Bleek m'n BMW motorkap logo te zijn geweest...
Hopelijk geen sterretje?
FF naar de dealer dus . M'n zwager heeft er laatst 1 gehaald voor zijn 5serie (36 euries).
FF naar de dealer dus . M'n zwager heeft er laatst 1 gehaald voor zijn 5serie (36 euries).
- martinus83
Ben op zoek naar een site waar ik gasveren, logo en zijknippers kan bestellen..
- Marcel RSD
Ik denk dat je met immitatie logo's weer hetzelfde gaat krijgen. Ook verkleuren ze redelijk snel. Ik heb ze ook gehad en een wijze les geleerd om toch voor OEM te kiezen.
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
Bimmerparts.nl levert gewoon orginele onderdelen
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
idd, bimmerparts, kun je gelijk de gasveren en knipperlichten bijbestellen
maar je hebt nog wel meer sites zoals offenga.nl , schmiedmann.nl
En zou idd voor oem logootje gaan als je nog even met je auto wil doorrijden
maar je hebt nog wel meer sites zoals offenga.nl , schmiedmann.nl
En zou idd voor oem logootje gaan als je nog even met je auto wil doorrijden
- martinus83
Bimmerparts even een mailtje gestuurd.
Offenga heeft een imitatie logo, 10 euro. Eerst maar eens naar origineel informeren. Knippers 10/st, gasdrukveer 25/st.
Offenga heeft een imitatie logo, 10 euro. Eerst maar eens naar origineel informeren. Knippers 10/st, gasdrukveer 25/st.