BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Dat lijkt inderdaad een nette M3 !!
Wel geinig. Ik had een zwarte en wou perse geen zwarte meer maar eigenlijk perse een grijze (niet zilvergrijs !!)
En jij had een grijze en wil perse geen grijze meer.
Zwart vond ik echt mooi op mijn M3 maar er zitten ook veel praktische nadelen aan.
Steenslag zie je heel erg goed, krassen, beschadigingen en zelfs heel lichte waskrasjes zie je extreem goed.
Verder is een zwarte veel eerder smerig en als laatste heb je veel meer last van ingevreten vogelstront of zelfs ingevreten vliegen als het iets te lang blijft zitten.
Zeker in mijn geval als je zo nu en dan een keer gaat rijden en niet altijd een schone auto weer wilt wassen alleen vanwege wat vliegen op de voorkant was voor mij de hoofdreden perse geen zwarte meer te kopen.
Maar eerlijk is eerlijk, een zwarte M3 is wel echt mooi !
Wel geinig. Ik had een zwarte en wou perse geen zwarte meer maar eigenlijk perse een grijze (niet zilvergrijs !!)
En jij had een grijze en wil perse geen grijze meer.
Zwart vond ik echt mooi op mijn M3 maar er zitten ook veel praktische nadelen aan.
Steenslag zie je heel erg goed, krassen, beschadigingen en zelfs heel lichte waskrasjes zie je extreem goed.
Verder is een zwarte veel eerder smerig en als laatste heb je veel meer last van ingevreten vogelstront of zelfs ingevreten vliegen als het iets te lang blijft zitten.
Zeker in mijn geval als je zo nu en dan een keer gaat rijden en niet altijd een schone auto weer wilt wassen alleen vanwege wat vliegen op de voorkant was voor mij de hoofdreden perse geen zwarte meer te kopen.
Maar eerlijk is eerlijk, een zwarte M3 is wel echt mooi !
F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Ho, ik zeg dat ik geen zilvergrijze wil!
Dat wil niet zeggen dat ik alleen zwart wil
Paar kanshebbers mocht ik ooit het geluk hebben dat ik ze tegenkom:
Individual Avus Blue
Individual Night Blue
Individual Steel Grey
Individual Estoril Blue
Individual Techno Violet
En zo kan ik nog wel even doorgaan natuurlijk!
Het mooiste vind ik de donkergrijze variant. Zeker met een set knappe CSL wielen en de juiste verlaging.
Dat wil niet zeggen dat ik alleen zwart wil
Paar kanshebbers mocht ik ooit het geluk hebben dat ik ze tegenkom:
Individual Avus Blue
Individual Night Blue
Individual Steel Grey
Individual Estoril Blue
Individual Techno Violet
En zo kan ik nog wel even doorgaan natuurlijk!
Het mooiste vind ik de donkergrijze variant. Zeker met een set knappe CSL wielen en de juiste verlaging.
Oke, sparling graphite! Ook zo'n prachtige kleur!
Estoril blue en steel grey zijn toch echt wel hele mooie kleuren. Jammer dat je ze bijna niet tegen komt.
Ik vindt persoonlijk zwart 1 van de minst mooie kleuren op een auto. En inderdaad om een zwarte auto schoon te houden of te laten lijken dat die schoon is heb je meer een washandschoen in je hand dat het stuur.
Ik vindt persoonlijk zwart 1 van de minst mooie kleuren op een auto. En inderdaad om een zwarte auto schoon te houden of te laten lijken dat die schoon is heb je meer een washandschoen in je hand dat het stuur.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Klopt, daarom is detailen een van mijn hobby's.
Minimaal twee keer per jaar polijsten om alle waskrasjes te verwijderen, en daarna goed in de wax zetten.
Daarbij slaapt mijn auto ook binnen, dus geen directe weersinvloeden op de lak.
Op deze manier hou je een zwarte/donkere auto echt lang mooi hoor. Ook is de glans en kleurdiepte op een donkere auto zoveel mooier dan op een lichte kleur.
Zie hier een gallery van een zwarte M3 die een perfecte detail beurt heeft gehad door een vriend van me:
http://www.customcarcleaning.nl/?p=gall ... =2003%20M3
Minimaal twee keer per jaar polijsten om alle waskrasjes te verwijderen, en daarna goed in de wax zetten.
Daarbij slaapt mijn auto ook binnen, dus geen directe weersinvloeden op de lak.
Op deze manier hou je een zwarte/donkere auto echt lang mooi hoor. Ook is de glans en kleurdiepte op een donkere auto zoveel mooier dan op een lichte kleur.
Zie hier een gallery van een zwarte M3 die een perfecte detail beurt heeft gehad door een vriend van me:
http://www.customcarcleaning.nl/?p=gall ... =2003%20M3
Ziet er inderdaad heel mooi uit. Tja als het je hobby is dan begrijp ik het wel. Ik heb laatst mijn 6 serie ook een detail beurt laten geven. Ongelooflijk wat die gasten kunnen de echte goeie bedoel ik dan die halen echt het maximale uit elke auto. . Ik denk dat ze hem mooier maken dan hoe ze er nieuw in de showroom staan bij de dealer.
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
En wat vinden we van de wat meer gewaagde kleurtjes op een M3? Zelf ben ik er helemaal weg van
Imola Rot II
Laguna Seca Blue
Alpine Weiss
Imola Rot II
Laguna Seca Blue
Alpine Weiss
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Estoril blauw ! Bij mij moeten er ook csl's onder denk ik.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Wat vinden jullie van deze? http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr
Heb op zomoto gekeken naar het aantal eigenaren, maar staat al wel heel lang te koop als ik die site moet geloven...
Heb op zomoto gekeken naar het aantal eigenaren, maar staat al wel heel lang te koop als ik die site moet geloven...
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Wegblijven daar, ligt hier in de buurt.
Klopt niks van bij dat bedrijf.
Klopt niks van bij dat bedrijf.
///M-power
Ok helder, heb je zelf negatieve ervaringen of heb je het van horen zeggen?
Hij staat in ieder geval niet als "betrouwbaar" bekend inderdaad.
http://www.autoweek.nl/dealerreview/145 ... el-konings
En nee, ik ga geen wagen daar kopen, om dit dan uit eigen ervaring te kunnen vermelden.....
Trouwens, ik heb die M3 mogen aanschouwen, is hier net 10 km vandaan, en hij staat er al heeeeel lang, maar voor de staat waar hij zich in bevindt vind ik hem erg duur.
http://www.autoweek.nl/dealerreview/145 ... el-konings
En nee, ik ga geen wagen daar kopen, om dit dan uit eigen ervaring te kunnen vermelden.....
Trouwens, ik heb die M3 mogen aanschouwen, is hier net 10 km vandaan, en hij staat er al heeeeel lang, maar voor de staat waar hij zich in bevindt vind ik hem erg duur.
Wat vinden we van deze dan? Lijkt mij een erg net exemplaar. Staat overigens wel bij een particulier.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... age=115000
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... age=115000
Mijn M3 heb ik ook bij een particulier gekocht. Persoonlijk koop ik veel liever rechtstreeks bij een particulier als bij een garage.
Dan heb ik gelijk een goed beeld van de eigenaar. Wat voor iemand is het, wat voor garage heeft hij gestaan, is het een betrouwbaar figuur en je krijgt gewoon meer info over de auto als bij een garage.
Met een proefrit bij voorkeur de vorige eigenaar het 1e stuk laten rijden om een beeld te krijgen van hoe hij ermee omgaat.
Nog nooit een kat in de zak gekocht op deze manier. Wel eens ergens weg gegaan zonder de auto te kopen terwijl het wel een nette auto was op het 1e gezicht.
Dan heb ik gelijk een goed beeld van de eigenaar. Wat voor iemand is het, wat voor garage heeft hij gestaan, is het een betrouwbaar figuur en je krijgt gewoon meer info over de auto als bij een garage.
Met een proefrit bij voorkeur de vorige eigenaar het 1e stuk laten rijden om een beeld te krijgen van hoe hij ermee omgaat.
Nog nooit een kat in de zak gekocht op deze manier. Wel eens ergens weg gegaan zonder de auto te kopen terwijl het wel een nette auto was op het 1e gezicht.
F31 340i M-Sport SHOWROOM