BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Heeft iemand enig idee op het invoer kosten uit Duitsland gaat kosten.
www.autoweek.nl -> Financieel -> BPM calculatorpetrol schreef:Heeft iemand enig idee op het invoer kosten uit Duitsland gaat kosten.
Als je dan toch niks wil uitgeven, maar toch per se een M3 wil rijden zou ik mijn geld nog eerder hieraan uitgeven:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=st|as
Veel kilometers, maar met het juiste onderhoud niet veel mis mee.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=st|as
Veel kilometers, maar met het juiste onderhoud niet veel mis mee.
Dit is een mooie bmw m3 e46 coupe ik ga hier zeker over nadenken.
Hoop na de aankoop huis Spanje een mooie m3 e46 silver metallic convertible te kopen.
Laatst gewijzigd door petrol op 24 jul 2014, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Daar is dit topic niet voor bedoelt. Kletsen over e46 m3 kan je in een ander topic doen.
///M-power
Wat vinden we van deze? Laguna Seca blauw met bijpassende lichtblauwe bekleding. Zelf vind ik dit één van de mooiste combinaties Spoiler moet er direct af, gewoon weer een origineel m-lipje er op! En het stuur lijkt mij opnieuw bekleed? Of kijk ik er nou zo raar tegen aan.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 000&noec=1
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 000&noec=1
-
- Contacteer:
Dat is de originele kleur van het M stuur.
Verder vind ik het allemaal wel erg blauw. Laguna Seca blauw vind ik persoonlijk een mooie kleur. Maar om dan ook nog blauwe stoelen erin te zetten. Verder had je twijfels bij een rode kleur over wederverkoop. Ik denk dat je met deze kleur toch nog wat meer problemen hebt.
Verder vind ik het allemaal wel erg blauw. Laguna Seca blauw vind ik persoonlijk een mooie kleur. Maar om dan ook nog blauwe stoelen erin te zetten. Verder had je twijfels bij een rode kleur over wederverkoop. Ik denk dat je met deze kleur toch nog wat meer problemen hebt.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
exterieurkleur is wel erg mooi. Interieur vind ik persoonlijk iets minder mooi.
Denk je dat je die spoiler er gewoon vanaf kan halen? Denk dat je klep dan opnieuw moet spuiten.
Denk je dat je die spoiler er gewoon vanaf kan halen? Denk dat je klep dan opnieuw moet spuiten.
BMW 130i
Denk dat je wel gelijk hebt qua verkoop. Het zal niet voor niets zijn dat deze M3 wat goedkoper is dan vergelijkbare wagens. En het is natuurlijk persoon of je het mooi vind of niet Nogmaals jammer van die lelijke vleugelmatheeuwissen schreef:Dat is de originele kleur van het M stuur.
Ben zelfs bang dat één of andere henkie hem gewoon vast geboord heeft.. Maar goed ik moet toch nog even wachten aangezien de koper van mijn auto niet is komen opdagenStefan325 schreef:exterieurkleur is wel erg mooi. Interieur vind ik persoonlijk iets minder mooi.
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Spoiler is een clubsport spoiler.
Niet lelijk alleen niet bedoeld voor een M3.
Kleur? Heel dik!
Wederverkoop? Veel mensen die een m3 zoeken willen ook iets apart dus er zullen vast wel gegadigden zijn. Evenals de rode wat roderik heeft gevonden.
Kleur? Heel dik!
Wederverkoop? Veel mensen die een m3 zoeken willen ook iets apart dus er zullen vast wel gegadigden zijn. Evenals de rode wat roderik heeft gevonden.
///M-power
Is het dus wel wat ik dacht! Een clubsport spoiler. Daarnaast zit ik ook nog even te denken, waarom een auto laten staan om een kleur die niet iedereen aantrekt.. Als ik M3 koop gaat ie de komende jaren toch niet weer weg.E36 M-Style schreef:Spoiler is een clubsport spoiler.
Kleur? Heel dik!
En heeft Roderik die rode M3 Cabrio toch wel gekocht?
Rode heb ik idd laten staan ivm de kleur.
Laguna Seca blauw zou ik dus WEL zeer geintresseerd in zijn. Alleen die afzichtelijke spoiler en dito interieur...
Met zwart leer en zonder achterspoiler was ik 100% gaan kijken! Prachtig!!
Laguna Seca blauw zou ik dus WEL zeer geintresseerd in zijn. Alleen die afzichtelijke spoiler en dito interieur...
Met zwart leer en zonder achterspoiler was ik 100% gaan kijken! Prachtig!!
En welke motor won de jaren daarna... Maar goed, on-topic maar weer.petrol schreef:Dit is de rede dat deze auto geweldig is
Een merkwaardig punt is dat de E46 M3-motor meer dan 100 pk per liter (343 pk / 3.2l) produceert. Deze motor heeft daarom al verscheidene prijzen gewonnen zoals de International Engine of the Year en de Best New Engine in 2001 en was de winnaar in de categorie 3-4L van 2001 tot 2006.
Dit lijkt me nu echt een auto waar je op leeg loopt. Getuned, goedkoop, een 13 jaar oude SMG en een gewicht van 1600+ kilo.. Wellicht schade gehad (330Ci koplampen?)
En sinds wanneer is een CAI goed voor 110pk? Daarvoor zul je toch echt een compressor/turbo moeten hebben.
http://link.marktplaats.nl/m829340282