Atalay´s Black Monster Update
Atalay´s Black Monster Update
Beste bimmerportal leden;
Na een lange tijd actief te zijn geweest op Bimmerportal, wil ik me graag even voorstellen.
Mijn naam;Atalay 22 jaar, sinds klein Bmw geil. Vorige Bmw''s; Bmw 520i e39, Bmw 735i V8 e65. Rij nu 1,5 jaar met een 520i 170Pk, met een hele fijne M54 motor, waar ik probleemloos 2 keer naar Turkije ben gereden;) De E60 is een ex-Duitser, gekocht van een handelaar, met toch leuke opties zoals; Parkeersensoren voor en achter, stoelverwarming,Xenon,schuifdakje, en het belangrijkste kleur; Zwart!
Zelf ook nog wat aan het uiterlijk gedaan, zoals; Oem M bumpers (geen Mpakket), Lci achterlichten, M5 velgen, zwarte raamlijsten,zwarte nieren. Ik zal wat afbeeldingen van mijn fotoshoot uploaden, reacties zijn altijd welkom!
(M5 logotje) is er al af dit vond ik iets te wannabe..
Enjoy! gr Atalay..
Na een lange tijd actief te zijn geweest op Bimmerportal, wil ik me graag even voorstellen.
Mijn naam;Atalay 22 jaar, sinds klein Bmw geil. Vorige Bmw''s; Bmw 520i e39, Bmw 735i V8 e65. Rij nu 1,5 jaar met een 520i 170Pk, met een hele fijne M54 motor, waar ik probleemloos 2 keer naar Turkije ben gereden;) De E60 is een ex-Duitser, gekocht van een handelaar, met toch leuke opties zoals; Parkeersensoren voor en achter, stoelverwarming,Xenon,schuifdakje, en het belangrijkste kleur; Zwart!
Zelf ook nog wat aan het uiterlijk gedaan, zoals; Oem M bumpers (geen Mpakket), Lci achterlichten, M5 velgen, zwarte raamlijsten,zwarte nieren. Ik zal wat afbeeldingen van mijn fotoshoot uploaden, reacties zijn altijd welkom!
(M5 logotje) is er al af dit vond ik iets te wannabe..
Enjoy! gr Atalay..
Laatst gewijzigd door Atalay op 06 mei 2016, 07:47, 11 keer totaal gewijzigd.
- mevlut0405
Re: Atalay's E60
Leuke auto!
Woon je toevallig in brabant?
Woon je toevallig in brabant?
BMW E90 320D 2006 AUTOMAAT
BMW E90 318i 2007 HANDSCHAKEL
Selam Mevlut,,
Ik woon in Zeeland;)
Ik woon in Zeeland;)
- mevlut0405
Dacht in eindhoven. De eerste foto lijkt erg veel op een locatie in Eindhoven. Vandaar. Nogmaals welkom!
BMW E90 320D 2006 AUTOMAAT
Ziet er mooi uit,alleen nog iets omlaag net als bij originele m of m tech.
Waarom dat spiegeltje op de spiegel?
Waarom dat spiegeltje op de spiegel?
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Beste Bmw 530i,
Het heeft er allemaal mee te maken met het feit dat ik nu op vakantie ben in Turkije, spiegeltje voor dodehoek(eig niet nodig als je iedereen voorbij raast op de snelweg:P), het verlagen heb ik bewust niet gedaan omdat de wegen in Turkije niet zo goed zijn als in Nederland, de meeste wegen zijn slecht en ik ben bang dat de onderkant gaat raken bij sommige stukken in het dorp. In de stad zal dit niet uitmaken, plus gaat dit tenkoste van mijn comfort:)
Hier een foto waar de auto is volgeladen;
Mvgr Atalay
Het heeft er allemaal mee te maken met het feit dat ik nu op vakantie ben in Turkije, spiegeltje voor dodehoek(eig niet nodig als je iedereen voorbij raast op de snelweg:P), het verlagen heb ik bewust niet gedaan omdat de wegen in Turkije niet zo goed zijn als in Nederland, de meeste wegen zijn slecht en ik ben bang dat de onderkant gaat raken bij sommige stukken in het dorp. In de stad zal dit niet uitmaken, plus gaat dit tenkoste van mijn comfort:)
Hier een foto waar de auto is volgeladen;
Mvgr Atalay
Re: Black on Black E60
Vind in nu zo heerlijk aan de e61, altijd evenhoog achteraan. Je kan er niet aan zien of hij volgeladen is.
Mooie wagen Atalay, black on black staat hem goed.
Mooie wagen Atalay, black on black staat hem goed.
525d E61 2007 pre-LCI
ohh okee, dat wist ik niet. Is de vering van de e61 dan toch stugger?
Mvgr Atalay
Mvgr Atalay
Neen hij heeft luchtbalgen achteraan die dmv een compressor opgeblazen worden.
Een E61 zal je dus nooit doorgezakken zien. Nadeel is dit wat storingsgevoelig er is.
Een E61 zal je dus nooit doorgezakken zien. Nadeel is dit wat storingsgevoelig er is.
525d E61 2007 pre-LCI
Te zwart imho, beetje maffia achtig en luguber. Wat is er mis met een beetje kleur
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
owjaaa dat klopt, de X5 heeft ook die luchtballen:) rijd dit beter als normale standaard vering?
Mvgr
Mvgr
--help schreef:Te zwart imho, beetje maffia achtig en luguber. Wat is er mis met een beetje kleur
haha ieder zijn eigen smaak toch?:) trouwens de achterlichten zijn toch mooi rood haha:d..
mvgr Atalay
Misschien is ie wel maffia
Mooie Bimmer zo hoor,niks mis mee met het uiterlijk ook al zou ik zelf niet black on black gaan
Mooie Bimmer zo hoor,niks mis mee met het uiterlijk ook al zou ik zelf niet black on black gaan
F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Ik hou wel van black on black, waren mijn 1 serie en 535d E61 ook (zie mijn album)
Maar een M5 logo op een niet M5 vind ik not done...
Maar een M5 logo op een niet M5 vind ik not done...
Op de 7 serie/s klasse/A8,word luchtvering rondom toegepast om het comfort te verhogen. In hoevere luchtvering achteraan alleen het comfort verhoogd durf ik niet zeggen.Atalay schreef:owjaaa dat klopt, de X5 heeft ook die luchtballen:) rijd dit beter als normale standaard vering?
Mvgr
525d E61 2007 pre-LCI