Bluetooth + Navi vraag (530d 2008 sedan)
- maxylopez93
Bluetooth + Navi vraag (530d 2008 sedan)
Beste mensen,
Ik heb 3 vraagjes.
Ten eerste mijn Bluetooth van de BMW doet super raar.
Mijn mobiel kan hem niet vinden. Ik heb met iPhone 5, Galaxy S4, Galaxy S3 en Galaxy S2 geprobeerd de Bluetooth van de BMW te vinden, maar dit leverde geen resultaat op.
Wat kan ik doen?
Ten tweede zou ik graag willen weten hoe ik kan zien welke versie mijn Navi nu is. Hierdoor weet ik of ik hem moet updaten of niet.
Ten slotte zou ik graag willen weten of ik het dashboardscherm op full screen kan zetten i.p.v. twee schermen (waarvan de rechter klein is). Zo ja, graag hoe.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Max
Ik heb 3 vraagjes.
Ten eerste mijn Bluetooth van de BMW doet super raar.
Mijn mobiel kan hem niet vinden. Ik heb met iPhone 5, Galaxy S4, Galaxy S3 en Galaxy S2 geprobeerd de Bluetooth van de BMW te vinden, maar dit leverde geen resultaat op.
Wat kan ik doen?
Ten tweede zou ik graag willen weten hoe ik kan zien welke versie mijn Navi nu is. Hierdoor weet ik of ik hem moet updaten of niet.
Ten slotte zou ik graag willen weten of ik het dashboardscherm op full screen kan zetten i.p.v. twee schermen (waarvan de rechter klein is). Zo ja, graag hoe.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Max
Re: Bluetooth + Navi vraag (530d 2008 sedan)
1: even snel geen antwoord op.
2: heb je een "uitgebreide" iDrive unit? (die met meerdere sneltoesten rondom de controller.) Zo ja: klik op Navi en dan op option en dan staat het als het goed is ergens onderaan in het menu wat dan tevoorschijn komt.
3: Bijv. in Navi je controller naar rechts klikken, dan kun je optie Splitscreen aan- of afvinken.
Ik weet niet of de option knop ook aanwezig is als je niet alle sneltoetsen rondom de controller hebt, zal vast wel.
2: heb je een "uitgebreide" iDrive unit? (die met meerdere sneltoesten rondom de controller.) Zo ja: klik op Navi en dan op option en dan staat het als het goed is ergens onderaan in het menu wat dan tevoorschijn komt.
3: Bijv. in Navi je controller naar rechts klikken, dan kun je optie Splitscreen aan- of afvinken.
Ik weet niet of de option knop ook aanwezig is als je niet alle sneltoetsen rondom de controller hebt, zal vast wel.
NOS?! Bottles are for babies.
Showroom E60 LCI: viewtopic.php?f=120&t=39156&p=521101#p521101
Showroom E87 LCI: viewtopic.php?f=134&t=43511
- maxylopez93
Super! Heel erg bedanmt ik ga het zo proberen. Maar ik heb geen meerdere toetsen rond de controller. Alleen die ronde
Dan denk ik dat je voor je iDrive controller naar rechts moet klikken, misschien kan iemand met de "eenvoudige" iDrive op het forum dit bevestigen?
NOS?! Bottles are for babies.
De ccc of nav prof die jij vermoedelijk hebt is altijd splitscreen, kan niet veranderd worden.
Versie van je kaart kan je checken op de dvd.
Vermoedelijk is je bluetooth module stuk.
Laatst gewijzigd door tom_il op 10 aug 2014, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
525d E61 2007 pre-LCI
De bleutooth zou kunnen zijn dat je teveel toestellen in het geheugen hebt,die even wissen.
Anders is hij kapot toch vreemd die zouden veel beter moeten zijn als de voorgangers van de vorige bouwjaren.
De ccc heeft geen fullscreen
De versie kun je op vragen in het geheime menu.
Anders is hij kapot toch vreemd die zouden veel beter moeten zijn als de voorgangers van de vorige bouwjaren.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
- maxylopez93
bmw530i schreef:De bleutooth zou kunnen zijn dat je teveel toestellen in het geheugen hebt,die even wissen.
Beste,
Hoe kom ik in dat geheime menu?
Versie staat op de DVD.
Druk op eject en lees wat erop staat.
Zo simpel kan het zijn soms.
Druk op eject en lees wat erop staat.
Zo simpel kan het zijn soms.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Waarom wil je hem updaten ?
Nieuwste kaarten kreeg je via een nieuwe DVD en de versie staat op de DVD in de wagen zoals ik reeds vermelde. (Er vanuit gaande dat je een ccc hebt want hier heb ik het raden naar). Updaten van de ccc software brengt niet noodzakelijk enige wezenlijke verandering met zich mee
Als bmw530i het geheime menu bedoelt van de ccc zelf. De informatie die hierin te vinden is, is spijtig genoeg niet altijd nuttig. Op die van mij be voorbeeld kan je er niets van maken.
Maar vraag blijft wat wil je bereiken met het updaten ?
Nieuwste kaarten kreeg je via een nieuwe DVD en de versie staat op de DVD in de wagen zoals ik reeds vermelde. (Er vanuit gaande dat je een ccc hebt want hier heb ik het raden naar). Updaten van de ccc software brengt niet noodzakelijk enige wezenlijke verandering met zich mee
Als bmw530i het geheime menu bedoelt van de ccc zelf. De informatie die hierin te vinden is, is spijtig genoeg niet altijd nuttig. Op die van mij be voorbeeld kan je er niets van maken.
Maar vraag blijft wat wil je bereiken met het updaten ?
Laatst gewijzigd door tom_il op 11 aug 2014, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
525d E61 2007 pre-LCI
Bluetooth werkt bij mij ook niet met extra gsm koppelen. Ik heb me een duosim gehaald en deze zit nu standaard in de auto. Werkt prima. Zelfs als ik mijn iPhone niet uitschakel gaan de gesprekken naar de BMW telefoon.
Kaarten update is een kwestie van een nieuwe dvd erin.
Kaarten update is een kwestie van een nieuwe dvd erin.
- patjuh1978
tom_il schreef:De ccc of nav prof die jij vermoedelijk hebt is altijd splitscreen, kan niet veranderd worden.
Dat klopt niet. Ik heb de nav pro en kan op alle manieren splitscreen gebruiken. Heb hem standaard op 75% navi, 25% entertainment details die vervangen worden door afslag informatie naar mate dat ze op de route komen...
De vraag van de topic starter was of het Full screen kan.
En dat kan het niet!
Alleen bij de Navigatie van eind 2008 CIC Navigation is dat mogelijk.
En dat kan het niet!
Alleen bij de Navigatie van eind 2008 CIC Navigation is dat mogelijk.
patjuh1978 schreef:tom_il schreef:De ccc of nav prof die jij vermoedelijk hebt is altijd splitscreen, kan niet veranderd worden.
Dat klopt niet. Ik heb de nav pro en kan op alle manieren splitscreen gebruiken. Heb hem standaard op 75% navi, 25% entertainment details die vervangen worden door afslag informatie naar mate dat ze op de route komen...
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!