En toch heb ik begrepen dat die ABS "replica" voorbumper, een goede pasvorm had.BOMEWM schreef:OEM BMW is ook wat waard pasvorm??
Maar er zal idd vast wel verschil in zitten..
En toch heb ik begrepen dat die ABS "replica" voorbumper, een goede pasvorm had.BOMEWM schreef:OEM BMW is ook wat waard pasvorm??
Klopt, had ik ook eens naar geinformeerd. Komt alleen nog wel de Diffusor bij, en het spuiten. 500+ euro vind ik wel ergg veel voor alleen een achterbumper..... (|BiGa schreef:Losse achterbumper kostte ongeveer 360 euro voor een coupe, excl. verzenden bij Salesafter trouwens Freddy, was het helemaal vergeten te zeggen. Voor een coupe met PDC. Zonder is trouwens dezelfde prijs.
Komt rechtstreeks van Salesafter... (|freddy schreef:bij HL in ede zegt men orgineel bmw II pakket voor 1050,- te kunne leveren/max 2 weken levertijd.
BertusE46 schreef:Komt rechtstreeks van Salesafter... (|freddy schreef:bij HL in ede zegt men orgineel bmw II pakket voor 1050,- te kunne leveren/max 2 weken levertijd.
Idd zeg! Lijkt wel een kopie van het assortiment van salesafter. Ach een uitkomst voor mensen die niet willen bestellen in het buitenland. Maja daar betaal je dan weer voor.BertusE46 schreef:Komt rechtstreeks van Salesafter... (|freddy schreef:bij HL in ede zegt men orgineel bmw II pakket voor 1050,- te kunne leveren/max 2 weken levertijd.
klopt.. maarja dan toch.. je word wel voor een x-bedrag genaaid.. zo kan ik ook een winkel beginnen.. :>BiGa schreef:Idd zeg! Lijkt wel een kopie van het assortiment van salesafter. Ach een uitkomst voor mensen die niet willen bestellen in het buitenland. Maja daar betaal je dan weer voor.BertusE46 schreef:Komt rechtstreeks van Salesafter... (|freddy schreef:bij HL in ede zegt men orgineel bmw II pakket voor 1050,- te kunne leveren/max 2 weken levertijd.
dat is mooi, nu nog achterbumper en skirt's
Gisteren m'n M-Tech II achterbumper opgehaald. Gewoon een super strakke M-Tech II Coupé bumper mét 6-cil diffusor, houders, balk, dempers en kleine delen voor slechts 100 euro's :> Ik ben voorlopig dus weer blij!BertusE46 schreef:Klopt, had ik ook eens naar geinformeerd. Komt alleen nog wel de Diffusor bij, en het spuiten. 500+ euro vind ik wel ergg veel voor alleen een achterbumper..... (|BiGa schreef:Losse achterbumper kostte ongeveer 360 euro voor een coupe, excl. verzenden bij Salesafter trouwens Freddy, was het helemaal vergeten te zeggen. Voor een coupe met PDC. Zonder is trouwens dezelfde prijs.