pedro-e36 met de Touring
Re: Voorstellen met me Touring
Ik zou de deurschelpen overzetten in je oude deurpanelen, ivm beige wat nu niet doorloopt in het dash.
Dikke touring en gave foto's:jack:
Bekend fotoplekje bij mij kwam er alleen veel verkeer langs, daardoor niet echt mooie foto's
Bekend fotoplekje bij mij kwam er alleen veel verkeer langs, daardoor niet echt mooie foto's
--BMW E90 318i HB 2007-- "sold"
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
Haha inderdaad.RobertRvZ schreef:Dikke touring en gave foto's:jack:
Wou eerst naar radio kootwijk toe voor paar foto's maar helaas kan je daar dus niet meer met de auto komen. toen maar even naar dat tunneltje gereden voor een paar fotootjes.
En verkeer gewoon even tegenhouden haha
jij woont trouwens ook vlakbij mij
Laatst gewijzigd door pedro-e36 op 23 aug 2014, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Tim N schreef:Ik zou de deurschelpen overzetten in je oude deurpanelen, ivm beige wat nu niet doorloopt in het dash.
Met de oude deurschelpen staat het ook niet zo mooi die zijn niet zo netjes meer.
maar aan de ene kant heeft het wel wat, zon kleur interieur met zwarte details, alleen wil ik een keer een hemeltje erin hebben in het zwart ( zie alleen maar is een nette hemel voor een touring te vinden met dakraamuitsparing).
En heb er ook al aan zitten denken misschien dashboard in hetzelfde kleur te bekleden ofzo maar dat wordt mij denk ik te licht allemaal.
Re: pedro-e36 met de Touring
Je kunt enkel de safraan/beige delen loshalen en overzetten in de zwarte deurkaarten he
Mijn oude touring nog met rode deurschelpen
en met de hellgraue deurschelpen (enkel dus de grijze delen over gezet)
Mijn oude touring nog met rode deurschelpen
en met de hellgraue deurschelpen (enkel dus de grijze delen over gezet)