Angelo-V schreef:http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... c=st|sr,as
Nou vandaag heb ik de bovenstaande E46 M3 Cabrio bezocht. En wat heb ik een spijt dat ik hem bekeken heb, ondanks dat ik er maar 25 minuten vandaan woon. In de advertentie hebben ze het over een prachtige M3, maar dat is het bij lange na niet. De volgende dingen vielen mij op:
- De HELE auto is behoorlijk bekrast met lichte krasjes, heel maar dan ook heel misschien krijg je dit er uit met polijsten. Maar ik betwijfel het..
- Zware krassen op de voorbumper, tankklep, achterbumper, rechterdeur, linkerdeur
- Alle BMW badges zijn zwart / wit ipv blauw / wit
- Blanke lak op de BMW badges laat los
- Kofferklep is slecht bijgewerkt / overgespoten.
- Paar puntjes op de kofferbak zit geen lak meer op, dus door de blanke lak heen
- Achterbumper is niet al te mooi opnieuw gespoten
- Voorbumper is ook lelijk overgespoten
- Behoorlijk veel dode pixels in het navi scherm
- Wangen van de bestuurdersstuur zitten los / gaten bij de stiksels, daarnaast flink beschadigd / ruw
- Zit een onbekende sportuitlaat onder, lijkt alsof deze er zelf onder geflanst is. Gewoon doorsnee stalen pijpen gepakt en daar even een sportuitlaat van gemaakt zeg maar...
- 1 v/d linker uitlaten daar is een hoekje uit, net alsof iemand een driehoekjes er uit heeft geslepen
- Uitlaat moest vervangen worden volgens de verkoper, maar dat hadden ze even ''handig'' opgelost voor de APK
- Gigantisch veel steenslag op de voorbumper en de motorkap
- Geen history van de wagen, maar dat maakte niks uit want die auto is keigoed..
Ik heb de verkoper nog even gesproken over de wagen en hem geconfronteerd met de algehele staat van de M3. Ik kreeg als reactie het volgende te horen: Wat verwacht je nou van een M3 van 11 jaar oud? Ze zien er allemaal zo uit of slechter. En als ik opzoek was naar een beter exemplaar moest ik maar eentje zoeken van 40K of naar Auto-Leitner gaan. Verder was deze auto van een kameraad van hem geweest en was het een hartstikke mooie wagen waar iedereen in zou willen rijden...
Ik ben nog nooit, maar dan ook nooit zo slecht geholpen en mij zul je daar dus niet weer zien. Ik wil iedereen dan ook aanraden niet deze M3 te bekijken. Ja tenzij je in een sjomp wil rijden.
En hoe was jullie dag vandaag?