BMW Scanner 1.40 [ALGEMEEN TOPIC]
Re: BMW Scanner 1.40 [ALGEMEEN TOPIC]
Volgensmij is die Toggle optie niet zo heel spannend om te veranderen. Dacht dat iemand anders je daar al een link van had gestuurd in een ander topic!
Ik krijg je mijn BMW Scanner niet meer aan de praat.
Ik heb windows 8.1 op de laptop staan.
Moest noodgedwongen het programma opnieuw installeren.
Maar nu maakt die geen verbinding met de auto meer.
Iemand enig idee ?
Ik heb windows 8.1 op de laptop staan.
Moest noodgedwongen het programma opnieuw installeren.
Maar nu maakt die geen verbinding met de auto meer.
Iemand enig idee ?
Bmw E46 320D 170 PK. Pakket
Kan, ik heb een topic gelezen (in 5 dagen BMW bezit meer topics op verschillende US/NL fora dan mijlief is) waarin dit wordt uitgelegd met foto's, maar dat ga ik niet doen. Ben best blij met een airbag en dat ga ik persoonlijk niet loskoppelen. Men zegt idd dat het maar 30 minuutjes werk is. En dan resetten om de functies te krijgen.Angelo-V schreef:Volgensmij is die Toggle optie niet zo heel spannend om te veranderen. Dacht dat iemand anders je daar al een link van had gestuurd in een ander topic!
Pookje wel gezien voor zo'n 25 euro.
- Sparco Mr2
@Scoopy
Je hebt PB
@kimmyk
Er zijn vast wel jongens in de buurt die je willen helpen.
Het wordt zat gedaan, zijn ook bulten mensen die van stuur wisselen (m3 stuur dr in zetten) en moet de airbag ook los. Zelf heb ik het ook gedaan en stelt niks voor, zit meer tussen de oren
Je hebt PB
@kimmyk
Het wordt zat gedaan, zijn ook bulten mensen die van stuur wisselen (m3 stuur dr in zetten) en moet de airbag ook los. Zelf heb ik het ook gedaan en stelt niks voor, zit meer tussen de oren
Goedenavond BMW liefhebbers,
Woont er iemand die in de buurt van Groningen woont om een aantal dingen te programmeren op een E90 ?
Mvg,
Timo007
Woont er iemand die in de buurt van Groningen woont om een aantal dingen te programmeren op een E90 ?
Mvg,
Timo007
Wat versta je onder programmeren ?
Zijn het voorkeursinstellingen veranderen.
Coderen van Componenten van je Computer ?
Zijn het voorkeursinstellingen veranderen.
Coderen van Componenten van je Computer ?
Bmw E46 320D 170 PK. Pakket
Goedemorgen,
Bedankt voor de snelle reactie,
Het gaat om het programmeren van de inklapbare spiegels die je dan met je sleutel kunt bedienen en de extra optie in de display van de digitale snelheidsmeter.
Mvg,
Timo007
Bedankt voor de snelle reactie,
Het gaat om het programmeren van de inklapbare spiegels die je dan met je sleutel kunt bedienen en de extra optie in de display van de digitale snelheidsmeter.
Mvg,
Timo007
Thanks, ik zal m'n ogen open houden;-).Sparco Mr2 schreef:@Scoopy
Je hebt PB
@kimmyk
Ik lees overal dat als het is gedaan de computer gereset/flashed moet worden bij de dealer. Klinkt als nieuwe hardware op de pc zetten en opnieuw opstarten om zo de componenten te vinden, maar moet een dealer dit echt doen, ofis dit iets wat de meesten hier ook zelf doen/kunnen?
- Sparco Mr2
@kimmyk
Nee wat hier mee bedoeld word is simpelweg het coderen dat de auto boordcomputer heeft.
Dit kan met DIS / GT1 gedaan worden in het retrofit menu. Is niet zo spannend hoor, simpelweg paar menutjes door voor je bij 'enable' komt en dit aanklikken.
Nee wat hier mee bedoeld word is simpelweg het coderen dat de auto boordcomputer heeft.
Dit kan met DIS / GT1 gedaan worden in het retrofit menu. Is niet zo spannend hoor, simpelweg paar menutjes door voor je bij 'enable' komt en dit aanklikken.
Ach ja, sommigen van jullie laten het allemaal makkelijk klinken ;-).Sparco Mr2 schreef:@kimmyk
Is DIS / GT1 een BMW scanner 1.4 optie? Of heeft het er niks mee te maken?
- Sparco Mr2
Nee helaas,
DIS / GT1 is aparte software zo als door een bmw garage gebruikt wordt.
Bmw scanner 1.4 is een handig codeer tooltje om basis functies aan en uit te zetten
Bmw scanner 1.4 is een handig codeer tooltje om basis functies aan en uit te zetten
Ok, maar iets wat niet zo spannend is en wat een paar menuutjes zijn = bij de dealer al snel een paar honderd eurootjes;-)Sparco Mr2 schreef:Nee helaas,
- Sparco Mr2
Maar deze software kan je gewoon downloaden hoor
De juiste kabel er bij (inpa d-can + k-bus ) en je kan het zelf ook
De juiste kabel er bij (inpa d-can + k-bus ) en je kan het zelf ook
Iemand in de buurt van Bedum (Groningen) die mij kan helpen met het installeren van INPA en BMW Scanner 1.4.0 op mijn pc?
ZuidOost-Holland, Limburg,Nederweert, Metalman, BMW Scanner 1.40 ODB2 ;-)
You can't allways get what u want........