Thanks ! Voelt ook super aan, enige jammer nu weer is dat de verlichting van de flippers het niet doet, vergeten te controleren na inbouw, heb ik weer.......
Als t goed is mailen ze nu hoe dat aangesloten dient te worden zodat iemand hier, van het forum hoop ik, dit voor mij kan aansluiten, kan er ook nog wel bij na alle voorgaande ellende van deze mod.
Een rit van twee uur om ervoor terug te gaan hoop ik even te vermijden.
Maandag koplampen demonteren, laten schuren en polijsten en in speciale blanke lak laten spuiten, heb ze al drie keer laten polijsten maar ben niet tevreden erover, als het schuren, polijsten en spuiten ook nog niet voldoende resultaat geeft dan geef ik het op en ga sparen voor een nieuwe set.
Verder nog op programma, komende week alle kleine putjes en krassen er uit laten halen zodat hij weer helemaal strak is, binnen afzienbare tijd ramen tinten en remschijven vervangen, waarschijnlijk performance schijven, en grotere remklauwen, schokdempers voor dit jaar vervangen, trekhaak wordt binnenkort omgewisseld voor een Westaflia afneembaar zodat deze niet meer zichtbaar is, naar ZF voor een preventief onderhoud aan de bak, voor volgend jaar zomer preventief waterpomp vervangen (staat tegen de 130.000 op de teller nu), als het op mijn weg komt voor een redelijke prijs, comfortstoelen, dan is mijn lijstje voor mij even afgewerkt.......denk ik.......