E46 328iA Individual Avus Blau Te Koop. X5 gekocht
Re: E46 328iA Individual Avus Blau Pag 4 Velg gepast
Achter past het mooi met 245-35-19 maar voor had ik nog een setje 235 liggen maar is toch te breed, deze week even op zoek naar een setje 225-35-19.
En heb nog een wielkastroller dus mocht het niet willen kan ik altijd lichtjes het randje iets omrollen.
En heb nog een wielkastroller dus mocht het niet willen kan ik altijd lichtjes het randje iets omrollen.
Re: E46 328iA Individual Avus Blau Pag 4 Velg gepast
Setje staat inmiddels te koop, ben een setje 19'' tegengekomen waar ik al lang naar op zoek was en die liggen inmiddels bij de spuiter. Binnenkort foto's hiervan
Re: E46 328iA Individual Avus Blau Te Koop. X5 gekocht
Poosje niets gepost maar ondertussen staat de E46 te koop omdat ik een andere auto heb gekocht.
Rij inmiddels 3 weken in een X5 4.4i van 2001 met 126.000km
Zit aardig vol met o.a elektrisch verstelbare stoelen, groot navi, side steps, luchtvering enz.
Staan al een paar dingen op de planning, waaronder interieurlijsten wrappen en de ramen tinten (kom ik natuurlijk niet onderuit als dat je werk is )
Verder moeten deze wielen deze winter gespoten worden en komt er dezelfde set alleen dan in 19" onder met winterbanden in antraciet gespoten.
Rij inmiddels 3 weken in een X5 4.4i van 2001 met 126.000km
Zit aardig vol met o.a elektrisch verstelbare stoelen, groot navi, side steps, luchtvering enz.
Staan al een paar dingen op de planning, waaronder interieurlijsten wrappen en de ramen tinten (kom ik natuurlijk niet onderuit als dat je werk is )
Verder moeten deze wielen deze winter gespoten worden en komt er dezelfde set alleen dan in 19" onder met winterbanden in antraciet gespoten.
Dikke X5 heb je daar! Had in de USA een bijna nieuw Jeep Grand Cherokee, SUV is toch ook wel erg lekker
- GreyCooperS
- Contacteer:
Dikke sloep...
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Mooie X5, alles wat in kleur kan zijn is dat ook zo'n beetje
Wel jammer dat de E46 weg moet, vond die persoonlijk erg gaaf in het Avus blauw en het lichte interieur. Maar ik kan mij jouw keuze ook wel weer voorstellen. Een X5 lijkt meer BMW liefhebbers wel wat
Wel jammer dat de E46 weg moet, vond die persoonlijk erg gaaf in het Avus blauw en het lichte interieur. Maar ik kan mij jouw keuze ook wel weer voorstellen. Een X5 lijkt meer BMW liefhebbers wel wat
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Dikke bak! Goed stevig blokje gekozen ook Vind netjes dat zoveel mogelijk meegespoten is!