Heb het kvs expansievat vervangen maar de boosdoener bleek een afgebroken ontluchtingsschroef te zijn icm een te vol systeem (denk ik).

Ook ben ik weer langs de bmw specialist gegaan omdat mijn bak ratelt zodra hij in zn vrij staat.
Het blijkt de klepel te zijn van de dukgroep, deze hoort normaal gesproken altijd op spanning te staan maar omdat het e30 vliegwiel een stuk dunner en kleiner is, komt de klepel los te hangen en gaat mee vibreren met de motor.
Zodra ik de koppeling indruk of rij, is er niks aan de hand. Dit zal komende week verholpen worden onder garantie.
Er is dus weer ruimte voor een to do list;
- Slicks op nieuwe velgen zetten
- Deurslot vervangen/repareren
- Stoel 2cm meer naar het midden zetten
- Auto netjes strippen
- Twee sluitringen van het schroefsetje voor verwijderen
- Schijven en blokken voor vervangen
- Differentieel zit eraan te komen
- Powerflex rondom
- Versnellingsbak koeling
- Kooi (winter werk)