Van pre facelift naar lci bi xenon
Van pre facelift naar lci bi xenon
Mannen,
Ik heb een e60 met origineel xenon (non lci). Is het mogelijk deze om te bouwen naar lci bi xenon? Wie oh wie weet dit en kan dit?
Ik heb een e60 met origineel xenon (non lci). Is het mogelijk deze om te bouwen naar lci bi xenon? Wie oh wie weet dit en kan dit?
Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
INSTALLING SUMMER.....
Re: Van pre facelift naar lci bi xenon
Ja, ik en ja.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Ok top. Wanneer ik de lampen op de kop houdt, dien ik dan modules te zien? (ik kan nergens een juiste foto vinden). Ik kan een set overnemen maar betwijfel of ze compleet zijn. De man in kwestie kan me ook niet meer vertellen. Alleen dat ze werkend uit de auto gekomen zijn.Source schreef:Ja, ik en ja.
Kan je me per pb eens sturen wat het zou kosten als je dit voor elkaar zou maken?
Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
INSTALLING SUMMER.....
Volgens mij heb je hier wel het een en ander voor nodig, hoop centjes voor weinig upgrade volgens mij.
Volgens mij heeft Tom_il dit een keer gedaan maar weet ik niet zeker.
Volgens mij heeft Tom_il dit een keer gedaan maar weet ik niet zeker.
Als je nu van Halogeen naar Xenon ging dan was het een super upgrade (mijn opinie).
Maar van Xenon naar Xenon.
Achterlichten is een ander verhaal... Van non-LCI naar LCI achterlichten is een wereld van verschil.
Maar nogmaals... das mijn opinie.
Achterlichten is een ander verhaal... Van non-LCI naar LCI achterlichten is een wereld van verschil.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
+1Ralph schreef:Als je nu van Halogeen naar Xenon ging dan was het een super upgrade (mijn opinie).
Verschil tussen pre-lci en lci is minimaal, bi-xenon en gewone xenon merk je alleen in de bochten maar dit is nu ook weer niet super hoor, als het er niet op zou zitten bij mij dan zou ik het ook niet missen, sterker nog, als ik het er nu af zou halen zou ik het waarschijnlijk nog niet eens missen, als je veel in Duitsland rijd en in de bergen als het donker is, dan is het misschien weer een ander verhaal, maar hier in Nederland, nahja, vind ik persoonlijk een beetje overbodig.
Ik kon ze voor een zeer schappelijke prijs overnemen, maar heb er toch vanaf gezien als ik de verhalen zo hoor en hier ook lees. Is mij teveel werk, en zijn te hoge kosten, om deze mod te doen. Ik vroeg me dit af aangezien m'n huidige units ietwat dof zijn etc.
hoe zit het overigens van pre lci naar lci van normale xenon units? Is dat eenvoudiger dan de bi?
hoe zit het overigens van pre lci naar lci van normale xenon units? Is dat eenvoudiger dan de bi?
Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
INSTALLING SUMMER.....
Dat is volgens mij wat eenvoudiger, maar waarom laat je ze niet schuren, polijsten en spuiten ? Heb ik ook gedaan, koste 150 euro excl. demontage/montage maar zijn zo goed als nieuw, alleen nog hele lichte aanslag te zien maar dit zit aan de binnenzijde en is acceptabel. Ik heb bi-xenon en ga ze dus niet vervangen omdat dat stervensduur is.
Maar als je ze goed laat schuren en spuiten is het resultaat naar tevredenheid denk ik, ik weet niet hoe ze er nu uitzien natuurlijk maar de mijne waren er behoorlijk erg aan toe.
Vooraf :

Nu :

Dit resultaat is soms ook al te behalen met alleen laten polijsten, of zelf doen, is ook allemaal mogelijk, staat volgens mij genoeg hier over op het forum, ik durfde het zelf niet aan en heb het daarom laten doen.
Maar als je ze goed laat schuren en spuiten is het resultaat naar tevredenheid denk ik, ik weet niet hoe ze er nu uitzien natuurlijk maar de mijne waren er behoorlijk erg aan toe.
Vooraf :

Nu :

Dit resultaat is soms ook al te behalen met alleen laten polijsten, of zelf doen, is ook allemaal mogelijk, staat volgens mij genoeg hier over op het forum, ik durfde het zelf niet aan en heb het daarom laten doen.
Ik zie dat het niet meer nodig is.M.arco schreef:Ok top. Wanneer ik de lampen op de kop houdt, dien ik dan modules te zien? (ik kan nergens een juiste foto vinden). Ik kan een set overnemen maar betwijfel of ze compleet zijn. De man in kwestie kan me ook niet meer vertellen. Alleen dat ze werkend uit de auto gekomen zijn.Source schreef:Ja, ik en ja.
Kan je me per pb eens sturen wat het zou kosten als je dit voor elkaar zou maken?
Ik vind de meedraaiende koplampen super! (maar dat is mijn mening)
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Verschil tussen pre-lci en lci xenon is idd niet zo groot.
Om bochtverlichting erin te krijgen heb je nog eens extra modules nodig en een nieuwe lichtmodule.
Zelf ben ik van halogeen pre-lci naar voor en achter lci xenon en dat is wel de moeite. Zowel kwa uitzicht als functionaliteit, wagen ziet er ineens een stuk jonger uit.
Om bochtverlichting erin te krijgen heb je nog eens extra modules nodig en een nieuwe lichtmodule.
Zelf ben ik van halogeen pre-lci naar voor en achter lci xenon en dat is wel de moeite. Zowel kwa uitzicht als functionaliteit, wagen ziet er ineens een stuk jonger uit.
525d E61 2007 pre-LCI
Ik heb bij mijn borige bmw de ombouw ook gedaan als je de lampen hebt moet je alleen nog een lm2 hebben en wat stekkers komt op 275€ ongeveer in duitsland. Dus valt best mee
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Volgens mij kosten die lampen wel een hondertje of acht, als je tenminste geen neppers wilt
Ik weet het wel.. Eerst de huidige maar laten polijsten. Dan eerst maar lci achterlichten 
Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
INSTALLING SUMMER.....
Heb het bij de mijne ook gedaan. Check showroom post.
Het kost wel wat, maar de upgrade is het zeker waard. De auto ziet er een stuk frisser/moderner uit.
Het kost wel wat, maar de upgrade is het zeker waard. De auto ziet er een stuk frisser/moderner uit.
Dat is wel een verschrikkelijk mooie upgrade en zeker de moeite waard ! Bij mijn Touring ook gedaan en nog steeds heel erg blij mee.M.arco schreef:Ik weet het wel.. Eerst de huidige maar laten polijsten. Dan eerst maar lci achterlichten