Zoek E60 vloermatten set met originele Viltpad bevestiging
Zoek E60 vloermatten set met originele Viltpad bevestiging
Kan iemand mij helpen aan een goed (online) adres voor nieuwe vloermatten voor mijn 530i - E60 model 2003 met originele Viltpads. Dus geen clips of pinnetjes. Er was ooit een online bedrijf (dacht ik) in de omgeving van Groningen maar kan het helaas niet meer vinden op internet.
Gr. Hans
Gr. Hans
- Rogier.van.Geel
Re: Zoek E60 vloermatten set met originele Viltpad bevestigi
Dat is idd een zeer goed adres !!!
Ga niet voor de goedkopere online zaken die ze ook verkopen, teksten als velours matten net als origineel ed, niet in trappen, is gewoon bagger kwaliteit.
Dacht ook bij zo'n bedrijf hele mooie velours matten te hebben besteld, dacht neem de duurste, dan zal het wel goed zijn, nou, dat worden de wintermatten want ze halen het bij lange na niet bij de originele !
Ga niet voor de goedkopere online zaken die ze ook verkopen, teksten als velours matten net als origineel ed, niet in trappen, is gewoon bagger kwaliteit.
Dacht ook bij zo'n bedrijf hele mooie velours matten te hebben besteld, dacht neem de duurste, dan zal het wel goed zijn, nou, dat worden de wintermatten want ze halen het bij lange na niet bij de originele !
inderdaad, koop gewoon origineel.
ik heb ze nu 2 jaar erin liggen en zijn nog als nieuw, je moet alleen even slikken bij de prijs
Gr.Joop
ik heb ze nu 2 jaar erin liggen en zijn nog als nieuw, je moet alleen even slikken bij de prijs

Gr.Joop
BMW E39-528I /Sold
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
Laatst bij bmw zwartepoorte nieuwe matten gehaald. creme kleurige hadden ze een actie mee, 25 euro voor de set en zwarte wintermatten moesten besteld worden. kostten me 116 euro maar elke cent dubbel en dwars waard! voor mij geen gedonder meer met bedrijven als automatten-online en dergelijke maar gewoon origineel, scheelt je op langer termijn gewoon geld! 

+1
Heb wel matten bij automatten-online gehaald, dacht zal de duurste nemen, zullen wel goed zijn, not dus, never nooit meer
Heb wel matten bij automatten-online gehaald, dacht zal de duurste nemen, zullen wel goed zijn, not dus, never nooit meer

+25
Heb rond mei nieuwe matten bij een webwinkel besteld (naam kom ik even niet meer op,staat vast wel in mijn showroom) en dacht ook lekkere stevige te hebben.
Zijn ze ook en ze zijn niet vesleten,maar de hak van mijn rechtervoet staat er al diep in na zo'n 8000km en dat lijkt me nogal vroeg,de oem matten hebben dat namelijk niet (die liggen er nu tijdelijk ff in ivm pekel en sneeuwtroep).
Als de tijd rijp is bestel ik ze gewoon oem bij de dealer
Heb rond mei nieuwe matten bij een webwinkel besteld (naam kom ik even niet meer op,staat vast wel in mijn showroom) en dacht ook lekkere stevige te hebben.
Zijn ze ook en ze zijn niet vesleten,maar de hak van mijn rechtervoet staat er al diep in na zo'n 8000km en dat lijkt me nogal vroeg,de oem matten hebben dat namelijk niet (die liggen er nu tijdelijk ff in ivm pekel en sneeuwtroep).
Als de tijd rijp is bestel ik ze gewoon oem bij de dealer

F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203