bmw 530d

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
robcon

bmw 530d

Bericht door robcon » 14 sep 2014, 09:55

goedemorge beste medegebruikers van bmw ik ben rob heb al 4 jaar een bmw 530d ik heb aan u 2 vragen
vraag 1 is mijn muziek valt ineens uit en kom naderhand weer terug maar dito ook me beeldschem wat is dat.
en vraag 2 mijn bmw met gas geven rook die volop en komt er zwarte rook uit maar het vermogen valt helemaal terug wat zou dit kunen wezen
met vriendelijke groeten rob uit rotterdam.

Wing

Re: bmw 530d

Bericht door Wing » 16 sep 2014, 06:06

Beste Rob,

Volgens mij plaats je je bericht in het verkeerde rubriek. Dit rubriek is bedoeld om jezelf voor te stellen voordat allerlei vragen gesteld worden. Dus wellicht is het een idee om jezelf eerst hier voor te stellen?

Verder, ten aanzien van de uitval van je geluid en je CCC: toevallig heb ik dat zelf recentelijk gehad met mijn 535D. Als het geluid weg was deed ook geen enkel geluid het meer. Mijn gehele audio was weg. Na verschillende onderzoeken (ook geld verspeeld bij de dealer) heb ik het door een mannetje in Apeldoorn laten oplossen. Bij mij is een nieuwere type CCC (modeljaar 2008) erin gekomen en inmiddels werkt mijn systeem weer storingsvrij. Voor details mag je zoeken op het forum (bij Audio, navigatie en CCC)
F31 320DA en E88 120i cabrio

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”