Ovanjole schreef:Al eens met de navi equipment in een vers van de band gerolde Boeing gespeeld? Dan ga je ook in de f30 huilen.
Dit is echt appels met peren vergelijken. Een mk4 werkt prima! Ik vind hem ook zeker niet traag.. En ja ik heb al eens met die navi uit een Boeing mogen spelen....
Haha, mijn werk is spelen met navigatie- en andere systemen van vliegtuigen (weliswaar geen Boeings), ben ik nu ook stoer?Roderik_ schreef:(PS: Vet stoer dat je in een boeing met de knopjes hebt mogen spelen)

En ondanks dat heb ik niet het idee dat ik met compleet verouderde software bezig ben met de MK4. Het werkt goed, snel, en belangrijkste, het is betrouwbaar. Natuurlijk zijn de nieuwe systemen beter, mooier, vloeiender (maar ook altijd sneller?) dan degene van om en nabij 2000, dat is maar goed ook. Zeker vergeleken met de eerste I-Drive is de MK4 niet klagen, want die vind ik gewoon ruk haha. Ook heb ik in mijn oude vertrouwde E46 H&K en ook hier ben ik zeker tevreden over.

Ik bedoelde die van McShine.matheeuwissen schreef:Hij heeft het over mk4, dus ik denk het niet.