die is geloof ik 44....Griffendahl schreef:Hoe oud is je buurman...Chris schreef:t. je gaat dat toch niet eruit halen het staat heel mooi bij je stoelen.. dusja.. wellicht oogt het niet ''ouwe-lullenachtig''.. :???
330da
Re: 330da
//.00.-// > /.-////.-///.-
haha.. tja... zou ik het willen veranderen.. dan zou ik geen carbon pakken maar pianolak hoogglans.. of een lak in sterling grau. maar dan gespoten en gepolijst net als wat ik nu heb.. bij me huidige lijsten.
misschien een idee om een poll te starten zodat mensen in paar interieur lijsten kunnen kiezen.. er zijn er totaal 17 oem-lijsten in diverse kleuren beschikbaar.
chris.
misschien een idee om een poll te starten zodat mensen in paar interieur lijsten kunnen kiezen.. er zijn er totaal 17 oem-lijsten in diverse kleuren beschikbaar.
chris.
DoneChris schreef: misschien een idee om een poll te starten zodat mensen in paar interieur lijsten kunnen kiezen.. er zijn er totaal 17 oem-lijsten in diverse kleuren beschikbaar.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Auto verkocht???? Kleine update zegt ie dan :>
Dus Chris wordt binnenkort actieve member @ E60Forum ?
Ben benieuwd man!
Dus Chris wordt binnenkort actieve member @ E60Forum ?
Ben benieuwd man!
www. M3 register .nl
BertusE46 schreef:Auto verkocht???? Kleine update zegt ie dan :>
Dus Chris wordt binnenkort actieve member @ E60Forum ?![]()
Ben benieuwd man!
haha ja idd.. maar ik had het je gezegd vorige keer tegen je alleen mijn vraagprijs was aan de hoge kant dus vandaar heb ik dit stil gehouden maar ik denk dat de auto hier nog wel te voorschijn komt.
ik haal mijn e60/61 ligteraan welke ik mooier vind bij dezelfde dealer waar ik me 330d heb gekocht. hij had een e61 535dm staan alleen ik wil deze keer geen diesel.en het word iig geen 6cyl.
Geen Diesel en geen 6 cilinder?
4 cilinder benzine dus? 320i E90/E91?
4 cilinder benzine dus? 320i E90/E91?
www. M3 register .nl
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ahum.... het word geen 6pitter. (of acht, weet iig dat 545 geen 4 pitter is)Bob. schreef:Allereerst gefeliciteerd met de verkoop Chris.. verder goed om te horen dat het geen flauwdi A6 gaat worden![]()
545iMATFO? :~
Ik ben erg benieuwd, je oude was ook een fraai exemplaar dus ik verwacht hetzelfde van de nieuwe.