tom stelt zich voor

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
tom3853

tom stelt zich voor

Bericht door tom3853 » 08 okt 2014, 22:36

Hi,

Bij deze wil ik me ook even voorstellen.
Ik ben tom, 21 jaar, en sinds vrijdag eigenaar van een BMW 328 executive uit 2000.

Hiervoor heb ik een paar nissans gehad, maar aangezien ik met de laatste twee zoveel gezeur had, heb ik ze beide ingeruild en deze bmw gekocht.

Heb niet heel veel plannen met t beesie, maar dit wil ik nog wel gaan doen:
Binnenkort een uitgebreide beurt geven
Koplampglazen vervangen
Achterlichten in de kofferklep vervangen(zijn ook dof)
Zijknipperlichten vervangen(zijn niet zo mooi meer)
En een audio(versterker, sub, composet) inbouwen. Hiervoor heb ik ook een andere radio nodig denk ik?

Als jullie nog tips of opmerkingen hebben hoor ik dat graag....
Hier wat foto's van de auto vóór aflevering, inmiddels is hij gepoetst, binnenkant is iets gereinigd, er zitten voor nieuwe banden op, rondom nieuwe remblokken, en de olie is ververst.

http://www.mijnalbum.nl/Album=ZOENNOHN

Hopen dat ik met deze tot nog toe fijne wagen heel wat jaartjes en kilometers vooruit kan.

Mvg tom

tom3853

Re: tom stelt zich voor

Bericht door tom3853 » 08 okt 2014, 22:52

Vraagje tussendoor, zal inmiddels al wel 100 x gevraagd zijn, Maar kan geen uitsluitsel vinden.
De cdv, oftewel, gebonk met koppelen, is het schadelijk als ik dat laat zitten? Of is het juist beter? Dan heb ik het puur over technisch aspect, niet over comfort...

chrisb

Bericht door chrisb » 08 okt 2014, 23:34

Welkom.
Fraaie auto om te zien. veel plezier er van

Blackthunder

Bericht door Blackthunder » 09 okt 2014, 15:49

Welkom! Mooie auto en mooi interieur, veel plezier ermee :).

mavinom

Bericht door mavinom » 13 okt 2014, 13:15

Mooie auto heb je daar!

Overigens voor een versterker kan je inderdaad een andere radio inbouwen, of een high-low convertor aansluiten.

Ik heb dit laatste gedaan in het verleden. Het geluidskwaliteit is wat minder (niet slecht), maar het is een makkelijke oplossing.

tom3853

Bericht door tom3853 » 13 okt 2014, 22:41

mavinom schreef:Mooie auto heb je daar!

Overigens voor een versterker kan je inderdaad een andere radio inbouwen, of een high-low convertor aansluiten.

Ik heb dit laatste gedaan in het verleden. Het geluidskwaliteit is wat minder (niet slecht), maar het is een makkelijke oplossing.
Dankje.
Heb ff rondgekeken voor zo'n high-low convertor, maar die knup je dus aan je standaard speakerdraad, en that's it. Maar dit zou alleen voor een sub zijn?
Wil ook graag een setje speakers aansluiten(2/3 weg of composet). En dat dan t liefst voorin...

mavinom

Bericht door mavinom » 14 okt 2014, 09:03

Inderdaad, dit is alleen voor je subwoofer omdat de radio geen connectors hiervoor heeft.

Ik ben bang dat ik je voor het aansluiten van speakers voorin niet kan helpen, ik heb dit zelf altijd standaard gehouden.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”