BINNENKANT leeghalen van EINDDEMPER
BINNENKANT leeghalen van EINDDEMPER
Hallo heeft er iemand ervaring mee om de einddemper open te slijpen en dan de inhoud leeg te halen en dan weer dicht te lassen klinkt de uitlaat dan lekker bruut of valt het tegen het gaat om een BMW E36 325i
-
- Contacteer:
Re: BINNENKANT leeghalen van EINDDEMPER
Dat klinkt als een verkouden chihuahua die zit opgesloten in een hut gemaakt van golfplaat.
hebben jullie er ervaring mee want ik heb een vanos en ik wil dat die wat rauwer klinkt ik heb al enkele op straat voorbij zien rijden en gehoort met een standaart einddemper ik vind de mijne nog iets te stil want meestal zonder vanos klinkt wel harder
-
- Contacteer:
Non vanos blok draait alleen wat meer toeren. Heeft verder niks met het geluid te maken. Persoonlijk zou ik gewoon de middendempers verwijderen ipv als een beunhaas de einddemper leeghalen.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
matheeuwissen schreef:Non vanos blok draait alleen wat meer toeren. Heeft verder niks met het geluid te maken. Persoonlijk zou ik gewoon de middendempers verwijderen ipv als een beunhaas de einddemper leeghalen.
wat ik vaak merk is toch wel dat een non vanos blok wat harder en rauwer klinkt er zijn meer mensen die dat ook zeggen en die middendempers had ik al een keer weggehaald bij me andere bmw en toen vond ik het wat blikkekrig klinken vond ik niet zo mooi
of wie heeft een spaghetti spruitstuk of sport uitlaat te koop
en wie weet hoe dat klinkt als ik een spaghetti spruitstuk zou plaatsen
en wie weet hoe dat klinkt als ik een spaghetti spruitstuk zou plaatsen
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
witje schreef:Dat klinkt als een verkouden chihuahua die zit opgesloten in een hut gemaakt van golfplaat.
( was je nuchter toen je dit bedacht? Haha.)
///M-power
wie heeft er een spaghetti spruitstuk of sport einddemper te koop