Joost 323Ci
Re: All Black
Nou .. lekkere service ... 
Re: Joost 323Ci
updated, zie eerste post.
-
Griffendahl
Klasse, mooi dat het geregeld is
Kostenloos mag ik hopen ?? Blijft een prachtige wagen 
kostenloos indeed! wel routertje amsterdam-ede in klote weer...
-
Griffendahl
Maar wel in een supermooie E46 coupejoost schreef:kostenloos indeed! wel routertje amsterdam-ede in klote weer...
hijs bijna klaar 
OEM kofferklep lampen heb ik binnen, OEM strut brace en M spiegels :~
dit alles word binnenkort gemonteerd en gespoten met de grote wielkast operatie...
en dan shadowline lijsten ooit nog eens tegenkomen... had even de prijs opgevraagt... 920 euro compleet, dat heb ik er niet voor over
OEM kofferklep lampen heb ik binnen, OEM strut brace en M spiegels :~
dit alles word binnenkort gemonteerd en gespoten met de grote wielkast operatie...
en dan shadowline lijsten ooit nog eens tegenkomen... had even de prijs opgevraagt... 920 euro compleet, dat heb ik er niet voor over
-
Griffendahl
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar voor weinig kan je je bestaande lijsten toch ook hoogglans zwart spuiten ??
nope, dat houd niet op chrome zonder et te zandstralen iig niet... en wil dan ook wel origineel hebben natuurlijk 
Mooie bak is het toch he! Ben ook benieuwd naar je nieuwe updates!
Eindelijk is het dan geregeld met je diffusor! Maar ik lees dat je ook een OEM strut brace hebt gekocht. Deze?

Wat moest je er nu voor betalen?

Wat moest je er nu voor betalen?
-
Mac
Mooi Joost!
Ontzettend mooie wagen heb je toch. Wel even je ervaring met de strut brace posten hè!
Keep up the good work
Ontzettend mooie wagen heb je toch. Wel even je ervaring met de strut brace posten hè!
Keep up the good work
thanx guys!!!
idd die strut brace farl
212.- euro.
idd die strut brace farl
212.- euro.
je bent prima bezig joost, en ja ondanks dat onze wagens veel op elkaar lijken.... toch ook weer zeer verschillend.
keep up the good work.
keep up the good work.
dat maakt het juist zo leuk, dat ieder zijn eigen uitstraling eraan kan geven, precies naar zijn smaakfreddy schreef:je bent prima bezig joost, en ja ondanks dat onze wagens veel op elkaar lijken.... toch ook weer zeer verschillend.