ik ben dringend op zoek naar OEM M5,M6 Velgen, liefst met banden, zonder banden mag ook liefst geen beschadigde of gelastte velgen
Mvgr ATALAY
Ah, oké, dan is het toch 20 rondom bij een E61 en geen 17 ? Of ben ik nu in de bonentom_il schreef:ET waardes zijn niet bouwjaar afhankelijk.
Bij de M5 velgen 9.5j moet het ET17 zijn achter.Bart70 schreef:Ah, oké, dan is het toch 20 rondom bij een E61 en geen 17 ? Of ben ik nu in de bonentom_il schreef:ET waardes zijn niet bouwjaar afhankelijk.
Aha, standaard rondom even breed idd. Tenminste, toen ik hem kocht.....Rogier.van.Geel schreef:Bij de M5 velgen 9.5j moet het ET17 zijn achter.Bart70 schreef:Ah, oké, dan is het toch 20 rondom bij een E61 en geen 17 ? Of ben ik nu in de bonentom_il schreef:ET waardes zijn niet bouwjaar afhankelijk.
Bij jouw velgen zal ET20 rondom prima kunnen.
Zijn ze voor en achter ook even breed?
9.5j ET 28 is voor een E60 achter
idd, heb d parts een mail gestuurd, en krijg maar vage antwoorden. dus ik laat die set lekker staan:)chrisb schreef:Vreemde schade tussen de spaken in. Dparts in een auto demontage bedrijf. Kans is groot dat deze wielen onder een auto vandaan komen die een flinke klapper gemaakt heeft. De wielen evt dus ook