e46 touring ramen tinten, hoeveel % ? Graag jullie mening
e46 touring ramen tinten, hoeveel % ? Graag jullie mening
Ik heb jullie hulp nodig. Ik ga morgen mijn ramen tinten. Maar ik twijvel over hoeveel procent lichtdoorlatend het moet wezen. Ik heb een touring, maar wil geen bestelbus worden dus 5% valt af.
Maar wat vinden jullie nou het mooiste? Hoeveel procent zal ik nemen? Het gaat ook om dat mijn kids niet meer verblind worden door de zon.
Maar wat vinden jullie nou het mooiste? Hoeveel procent zal ik nemen? Het gaat ook om dat mijn kids niet meer verblind worden door de zon.
Re: e46 touring ramen tinten, hoeveel % ? Graag jullie menin
Ik heb in meerdere auto´s 20% laten doen, net wat donkerder dan de 35% die veel vanuit fabriek gebruikt wordt. Maar geen bestelbus look. 15% zou ook kunnen maar wordt al weer wat donkerder.
Helaas hadden ze geen 15 of 20% op voorraad maar hadden ze wel 5%. Dat heb ik genomen en heb ik geen spijt van. De auto lijkt nu echt mooi! En van binnen kan je normaal naar buiten kijken. Ook het zicht naar achteren is voldoende. Heb het laten doen bij tintmaster in de Haag. 5 jaar garantie op folie en op evt loslaten ed. Voor 135 euro geen geld!. Duurde iets meer dan 2 uur maar je kan makkelijk de stad in. (10 min met de tram)
Dat is zeker een koopje!
Ik laat die van mij maandag tinten en ga voor 15%
Ik laat die van mij maandag tinten en ga voor 15%
Ja enorm verschil met de getinte ramen. Een van de goedkoopste en effectiefste mods. Nu nog mn zomervelgen er onder en dan zijn we voor even klaar. Nog te doen: oliefilterpakking vervangen en draagarmen voor vervangen.
De ramen van mijn 535d zijn vandaag ook getint, 15%
Ik mijn album staan foto's
Ik mijn album staan foto's
135 euro?!
Dat is geen geld. Die werkt dan wel onder de prijs...
Maakt verder niet uit, ziet er goed uit. Heb zelf ook de 5% erop zitten.
Zat er al op toen ik hem kocht, en wilde het eerst verwijderen.
Nu ben ik er helemaal aan gewend en het id ideaal met de kleintjes achterin!
(ook met bellen, ze kunnen je toch niet zien van achteren... )
Dat is geen geld. Die werkt dan wel onder de prijs...
Maakt verder niet uit, ziet er goed uit. Heb zelf ook de 5% erop zitten.
Zat er al op toen ik hem kocht, en wilde het eerst verwijderen.
Nu ben ik er helemaal aan gewend en het id ideaal met de kleintjes achterin!
(ook met bellen, ze kunnen je toch niet zien van achteren... )
x '95 BMW E36 328i Cabrio
x '98 BMW E38 728iA
x '97 BMW E36 318i T
x '81 BMW E23 735iA
x '00 BMW E39 530dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '02 BMW E46 330d T
x '04 BMW E61 525iA T
x '04 BMW E46 318i T
x '00 BMW E38 735iA
✓ '08 BMW E61 525dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '97 BMW E36 318i T
x '81 BMW E23 735iA
x '00 BMW E39 530dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '02 BMW E46 330d T
x '04 BMW E61 525iA T
x '04 BMW E46 318i T
x '00 BMW E38 735iA
✓ '08 BMW E61 525dA T
Even een oud topic omhoog schoppen .
@Alex400: Nog steeds tevreden of je raamfolie en dus tintmaster?
Ik ben op zoek naar een goed bedrijf met garantie/certificaat.
-
In Amsterdam-Zuidoost op de Hoogoorddreef zit Flexx cardetailing, google en facebook zit ie ook. Goeie kwaliteit voor een goeie prijs en met certificaat.Quadrantz schreef:Even een oud topic omhoog schoppen .
Foto's zien er goed uit! Nette prijs ook, jij hebt jouw auto door ook laten doen? Hoelang geleden?
Alleen bij de ramen voor zit er een certificaat bij, wel 5jr garantie bij de rest. Certificaat is alleen nodig voor als je aangehouden zou worden?
Iemand ervaring met deze: http://www.climaxautoglas.nl/
Nog meer tips zijn welkom
Alleen bij de ramen voor zit er een certificaat bij, wel 5jr garantie bij de rest. Certificaat is alleen nodig voor als je aangehouden zou worden?
-
Heb mijn auto ook door Flexx laten doen en da's nu een half jaar geleden. Achterramen maar ook de voorste 2 ramen. Certificaat krijg je alleen zolang het wettelijk toegestaan is om de (voor)ramen te tinten. Brian is de eigenaar en heeft al heel wat auto's en sportwagens onder handen gehad, dus qua netheid hoef je zeker niet bang te zijn.Quadrantz schreef:Foto's zien er goed uit! Nette prijs ook, jij hebt jouw auto door ook laten doen? Hoelang geleden?
Mooe tint en mooie wagen.
Die velgen doen wel beetje afbreuk aan het geheel...
Die velgen doen wel beetje afbreuk aan het geheel...
Ja het is nu 9 november 2014 en ik ben nog steeds tevreden met de getinte ramen. Geen bobbels of scheuren oid.
Op de achterruit misschien een mini scheurtje ergens onderaan als je het weet. Maar dat mag geen naam hebben.
Voor de volgende auto ga ik er zeker weer heen!
Op de achterruit misschien een mini scheurtje ergens onderaan als je het weet. Maar dat mag geen naam hebben.
Voor de volgende auto ga ik er zeker weer heen!
- Simpele Ziel
Even nog een kick in dit topic:
Ik zit momenteel voor langere tijd in het buitenland, waar de zon iets vaker schijnt dan in Nederland.
Ik zit er nu dus ook aan te denken om mijn ramen te laten blinderen.
Heeft iemand enig idee hoeveel % de std. ramen getint zijn?
Gaat om een E46 Touring van 2004.
Verder ben ik er nog niet uit of ik de voorruiten ook wil doen, vind dat eigenlijk wel mooier staan.
Dit hangt een beetje af van het certificaat dat je in NL nodig hebt, want hier zullen ze wel geen NL certificaat verstrekken. Wil natuurlijk geen problemen krijgen met de popo's in NL.
Plaatselijke regelgeving is dat de voorruit minimaal 75% en de voorste zijruiten 70% licht doorlatend zijn.
In NL is dit dacht ik minimaal 55%?
Ik zit momenteel voor langere tijd in het buitenland, waar de zon iets vaker schijnt dan in Nederland.
Ik zit er nu dus ook aan te denken om mijn ramen te laten blinderen.
Heeft iemand enig idee hoeveel % de std. ramen getint zijn?
Gaat om een E46 Touring van 2004.
Verder ben ik er nog niet uit of ik de voorruiten ook wil doen, vind dat eigenlijk wel mooier staan.
Dit hangt een beetje af van het certificaat dat je in NL nodig hebt, want hier zullen ze wel geen NL certificaat verstrekken. Wil natuurlijk geen problemen krijgen met de popo's in NL.
Plaatselijke regelgeving is dat de voorruit minimaal 75% en de voorste zijruiten 70% licht doorlatend zijn.
In NL is dit dacht ik minimaal 55%?
Sorry dat ik het topic kaap, hier ook gelijk een vraag.
Ik rij ook een E46 Touring uit 2004. Dit jaar gaan we met de auto op vakantie, we gaan aardig wat kilometers maken.
Ik twijfel tussen 'gordijnen' en folie. Wat zijn de voor en nadelen? Iemand ervaring met 'gordijnen'?
Ik rij ook een E46 Touring uit 2004. Dit jaar gaan we met de auto op vakantie, we gaan aardig wat kilometers maken.
Ik twijfel tussen 'gordijnen' en folie. Wat zijn de voor en nadelen? Iemand ervaring met 'gordijnen'?