Error code raam - Anti pinch cc-id-259
Error code raam - Anti pinch cc-id-259
Hallo!
Ik heb me nog niet voorgesteld in het BMW 1 forum, dit zal ik binnenkort doen als ik foto's heb genomen.
Ik heb een BMW E87 118d uit 2006, met een probleempje. Ik krijg de volgende error code: CC-ID 259.
Van wat ik heb kunnen vinden heeft dit te maken met het "Anti pinch" systeem.
Het vreemde is dat mijn ramen prima werken, ook automatisch openen en sluiten, dus ik vroeg me af of dit iets is wat ik kan resetten?
En als resetten niet kan, hoe kan ik dit dan oplossen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee
Ik heb me nog niet voorgesteld in het BMW 1 forum, dit zal ik binnenkort doen als ik foto's heb genomen.
Ik heb een BMW E87 118d uit 2006, met een probleempje. Ik krijg de volgende error code: CC-ID 259.
Van wat ik heb kunnen vinden heeft dit te maken met het "Anti pinch" systeem.
Het vreemde is dat mijn ramen prima werken, ook automatisch openen en sluiten, dus ik vroeg me af of dit iets is wat ik kan resetten?
En als resetten niet kan, hoe kan ik dit dan oplossen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee
Re: Error code raam - Anti pinch cc-id-259
Ramen opnieuw inleren.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Hoi Source, hoe doe ik dit dan?
Knop indrukken en raam helemaal naar beneden daarna raam helemaal omhoog doen en de schakelaar een paar seconden vasthouden. Mocht het raam daarna iets naar beneden gaan dan weer omhoog doen en een paar seconden vasthouden. Herhaal dit bij alle ramen.
Mocht de code terug blijven komen dan moet die aan de kast worden gehangen. Dat kan ik wel doen maar volgens mij zit jij niet in de buurt van mij.
Mocht de code terug blijven komen dan moet die aan de kast worden gehangen. Dat kan ik wel doen maar volgens mij zit jij niet in de buurt van mij.
Bedankt, ga ik proberen!
Is het gelukt?
Het is niet gelukt, ik ben er volgens mij wel achter dat het de rechtse raam is.
De melding gaat weg als ik het automatisch openen en sluiten uitzet bij die raam.
Ik denk dat ik dan naar de BMW garage moet gaan, ik heb sowieso nog meer vragen voor ze.
De melding gaat weg als ik het automatisch openen en sluiten uitzet bij die raam.
Ik denk dat ik dan naar de BMW garage moet gaan, ik heb sowieso nog meer vragen voor ze.