Eigenlijk moet ik dit vaker doen, maar de tijd ontbreekt.
Toch zag ik in de agenda van driftsport.nl een dag staan waar ik vrij ben; 9 november.
Ik heb dus besloten een middag sessie te boeken om de

Aangezien het leuker is met een aantal bekenden of mede BMW liefhebbers, hierbij even een oproep aan mensen die interesse hebben.
De kosten voor een beginners sessie met eigen auto zijn 130€. Voor een extra bestuurder is het 25€ meer.
Het vind plaats van 13:30 tot 17:30 (een ochtend sessie is ook mogelijk, maar dan moet ik zo vroeg uit m'n nest). Er wordt ook instructie gegeven en instructeurs zijn op het circuit aanwezig.
Alles gebeurd in een veilige omgeving. Het terrein wordt nat gehouden (lekker glad en minder slijtage) en de grootste obstakels in de buurt zijn kleine rubberen pionnetjes.
Mocht je het met eigen auto toch wat te gek vinden, dan bestaat er ook de mogelijkheid een Driftsport E36 325i te huren. Prijs ligt wel een stuk hoger bij 295€ pp, maar dan heb je geen zorgen over banden en brandstof. Je deelt over het algemeen 1 auto met een andere cursist.
Dus mochten er mensen zin hebben in een super gave dag. Meld je even aan op http://www.driftsport.nl
Directe link voor het inschrijven: KLIK.
Zoals gezegd zijn er meerdere sessies open op verschillende dagen, maar ik heb dus gekozen voor de middag sessie op zondag 9 November.
Misschien tot dan!

Heel even snel een kort filmpje van vorig jaar.
Oh, niet op het taalgebruik van mijn vrienden letten

Foto's vorig jaar:

Foto's van 2 jaar geleden: