Bmw scanner 1.4.0 testen
Bmw scanner 1.4.0 testen
Beste forumleden,
Ik ben sinds afgelopen weekend in bezit van een bmwscanner. Ik krijg het programma echter met geen mogelijkheid draaidende(zoals te lezen in algemeen bmwscanner topic), en wil nu graag als laatste optie de werking van het kastje en mijn auto testen en uitsluiten. Vandaar de vraag: is er een forumlid in de Randstad, wie in het bezit is van een goed draaiende bmwscanner, bereid om mijn auto aan zijn scanner te hangen? Ik zou hiermee erg geholpen zijn.
Ik ben sinds afgelopen weekend in bezit van een bmwscanner. Ik krijg het programma echter met geen mogelijkheid draaidende(zoals te lezen in algemeen bmwscanner topic), en wil nu graag als laatste optie de werking van het kastje en mijn auto testen en uitsluiten. Vandaar de vraag: is er een forumlid in de Randstad, wie in het bezit is van een goed draaiende bmwscanner, bereid om mijn auto aan zijn scanner te hangen? Ik zou hiermee erg geholpen zijn.
-
- Contacteer:
Re: Bmw scanner 1.4.0 testen
Ik woon in de Randstad en ben in bezit van BMW Scanner.
Weet niet waar jij woont? Omgeving gouda? Alphen?
Weet niet waar jij woont? Omgeving gouda? Alphen?
Ik woon in de omgeving van Leiden, dus Alphen of Gouda is goed aan te rijden voor mij. Zou super zijn als je tijd hebt om mijn auto even aan de scanner te hangen. Wanneer zou jou uitkomen?
-
- Contacteer:
Word voor mij pas na het weekend helaas. Volgende week ergens moet wel lukken?
Geen probleem, stuur je een pm.
Helaas geen reactie meer ontvangen, dus ben ik nog hard opzoek naar een forumlid in de randstad die bereid is om mijn auto even aan een werkende bmwscanner te hangen, zodat ik kan testen of mijn auto uit te lezen is, en mijn kastje werkt. Wie wil mij hiermee helpen?
Groeten Rik
Groeten Rik
Rik, ik heb er hier 1 werkend op windows 7 64bits en wil je best even helpen hiermee
Ik woon in Rotterdam dus laat het maar weten of je interesse hebt.
gr John
Ik woon in Rotterdam dus laat het maar weten of je interesse hebt.
gr John
Rik, nou heb ik via de mail mijn telnr gestuurd en nou reageer je helemaal niet????
Of heb je die mail niet gekregen soms?
John
Of heb je die mail niet gekregen soms?
John
Werkend op windows 8.1 zelfs
@hompie: hoe heb je dat voor mekaar gekregen? Gisteren geprobeerd te installeren op de laptop van m'n zwager (windows 8 64bit) maar de 64-bit drivers die ik heb gebruikt voor mijn Windows 7 64bit versie pakt hij niet .
Heb jij nog een link voor de juiste drivers voor de win 8 versie? Thanks alvast
Heb jij nog een link voor de juiste drivers voor de win 8 versie? Thanks alvast
Een update: Afgelopen weekend de scanner getest met de hulp van Maascomp, en nu blijkt het kastje zelf defect te zijn. Aanstaande donderdag krijg ik een nieuw kastje en dan eindelijk een werkende bmwscanner .
Ik heb hem zelfs werkend op de windows technical preview.... er zijn namelijk gewoon nieuwere drivers te downloaden van de website van FTDI (De maker van de chip die in de unit zit).
http://www.ftdichip.com/Drivers/D2XX.htm
vervolgens de drivers instaleren en je kabel er in doen en dan via apparaatbeheer de drivers instaleren, dan kiezen voor handmatig selecteren en dan staat hij onder het kopje usb serial controllers geloof ik.
http://www.ftdichip.com/Drivers/D2XX.htm
vervolgens de drivers instaleren en je kabel er in doen en dan via apparaatbeheer de drivers instaleren, dan kiezen voor handmatig selecteren en dan staat hij onder het kopje usb serial controllers geloof ik.
Meh, MPG is just hippie stuff.
It's more like "misery per gallon," am I right?
But congrats on the new car dude!
It's more like "misery per gallon," am I right?
But congrats on the new car dude!
Ik heb Windows 8.1 32 bit, was ik vergeten er bij te zetten, heb de drivers gebruikt van Windows XP en het werk perfect.