[coupe]Wel of geen m-style bumper
-
[coupe]Wel of geen m-style bumper
Aangezien er in mijn bumper een goede deuk en scheur zit (was al bij aankoop).
Ben ik langzaam aan het orienteren op een andere bumper.
Ik ben er al achter dat een niet m3 bumper eigenlijk net zoveel kost als een m3 bumper van hl-automotive.
En dat ze eigenlijk niet in mijn kleur te vinden zijn en ik dan alsnog moet gaan spuiten..
Echter vraag ik me wel af of het mooi is een m3 bumper op een auto te zetten die geen m3 side skirts heeft of m3 achterbumper?
Of is het dan gewoon een kwestie van de onderlip niet monteren, vind het namelijk geen mooi gezicht als je een huge ass bumper hebt en de rest niet klopt.
Ben ik langzaam aan het orienteren op een andere bumper.
Ik ben er al achter dat een niet m3 bumper eigenlijk net zoveel kost als een m3 bumper van hl-automotive.
En dat ze eigenlijk niet in mijn kleur te vinden zijn en ik dan alsnog moet gaan spuiten..
Echter vraag ik me wel af of het mooi is een m3 bumper op een auto te zetten die geen m3 side skirts heeft of m3 achterbumper?
Of is het dan gewoon een kwestie van de onderlip niet monteren, vind het namelijk geen mooi gezicht als je een huge ass bumper hebt en de rest niet klopt.
Re: [coupe]Wel of geen m-style bumper
Ik had wél een M3 bumper met lip, geen sideskirts (wel gekocht, nooit gemonteerd), en dan een standaard achterbumper met de M3 diffusor erin. Met de dikke M-stootlijsten vond ik het er mooi uitzien!
Laatst gewijzigd door Hitz op 14 nov 2014, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
330d
Zelf heb ik een m3 voorbumper en blijf het een lelijke sneeuwschuiver vinden.
Kras blijft het dat de meeste alpina's zonder deze lelijke taartschep geleverd werden. Terecht wat mij betreft.
Kras blijft het dat de meeste alpina's zonder deze lelijke taartschep geleverd werden. Terecht wat mij betreft.
E36 320i Coupé 1994 verkocht
News from the new owner: the car is a total loss after a crash 

-
ja voor mij is het belangrijk dat het geen foute look krijgt en dat je ziet dat het niet bij elkaar past.
Blijkbaar is mijn originele bumper ook maar een vaag model.. Ik heb een heel roostertje onderin zitten terwijl dit bij de meeste toch net wat anders is:
Dit model heb ik

De meeste vervangende bumpers zijn zo (op winparts/dparts origineel):

Heeft dit te maken met het bouwjaar? of was dit een optie ofzo?
Blijkbaar is mijn originele bumper ook maar een vaag model.. Ik heb een heel roostertje onderin zitten terwijl dit bij de meeste toch net wat anders is:
Dit model heb ik

De meeste vervangende bumpers zijn zo (op winparts/dparts origineel):
Heeft dit te maken met het bouwjaar? of was dit een optie ofzo?
De onderste is zeker geen originele. Die wat jij hebt, heb ik ook.
E36 320i Coupé 1994 verkocht
News from the new owner: the car is a total loss after a crash 

De onderste is zeker wel een originele maar is een pre facelift bumper, bovenste is een facelift.
Ik heb zelf een M-voorbumper en een M-style diffusor achter, momenteel geen sideskirts maar ga wel de skirts van het lux package monteren.
M-achterbumper staat bij mij ook nog in de planning.
Ik heb zelf een M-voorbumper en een M-style diffusor achter, momenteel geen sideskirts maar ga wel de skirts van het lux package monteren.
M-achterbumper staat bij mij ook nog in de planning.
Je kunt niet enkel oordelen op een bumper,
Het gaat om het totaalplaatje! Beide Bumpers kunnen mooi tot hun recht komen, gaat er enkel om welke styling jij opgaat!
Het gaat om het totaalplaatje! Beide Bumpers kunnen mooi tot hun recht komen, gaat er enkel om welke styling jij opgaat!

>>>>Showroom E36's<<<<
Met OEM onderdelen krijg je moeilijk een foute look. Zou wel originele delen plaatsen en geen aftermarket m bumpers.