Hl automotive angel eyes ervaring?

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Bart70
Contacteer:

Re: Hl automotive angel eyes ervaring?

Bericht door Bart70 » 14 nov 2014, 21:37

Zonder onderbouwing, de post op,zich zegt genoeg, hl automotive = troep kopen.

neobee
Contacteer:

Bericht door neobee » 14 nov 2014, 21:49

BicerO3 schreef:
neobee schreef:
bmwe46111 schreef:Ik zal m terugsturen als ik jou was ik heb m ook na een tijd gaan de angel eyes kapot. Google maar op depa koplamp. Je krijgt ook geen mail terug als je die klacht bij hl indient ik zeg het uit goede wil voor jou.
Graag deze kreet ook onderbouwen met feiten of is dit een nutteloze mening waar de rest van de leden niets aan hebben? :zwaai:
Volgens mij noemt hij net een feit op om zijn woorden kracht bij te zetten. Dat hij ze had gekocht en kapot zijn gegaan, wat verwacht je nog meer? Een uitgebreid rapport ofzo?

Ik ben er een kleine maand geleden ook geweest en had van verschillende leden hier op Bimmerportal gehoord dat die lampen het vaak maar 6 maanden uithouden. (Heb zelf een E60 en daar is dit besproken in topics) Bij HL vroegen ze voor het goedkoopste setje die ze hadden ruim 60 euro en dat vindt ik toch iets teveel voor Chinese troep, sowieso beviel de houding van de verkoper me niet helemaal. Kwam ongeïnteresseerd over en wilde niet echt verkopen, maar dat wij snel weg waren zodat hij weer op z'n stoeltje kon zitten.

Heb zelf een setje van Mtec besteld vanuit Engeland. Die kostten 90 euro en daar zijn wel positieve verhalen over. Hij werd binnen enkele dagen geleverd en alles aan dat product zag er netjes uit. Van de de ledjes zelf tot aan de instructies en verpakking.
Heb je enig idee waar de MTEC's worden geproduceert? Het is zeker weten niet in Engeland. Maar ja, als je liever 90 EUR wilt uitgeven voor artikelen die jezelf "Chinese troep" vind... :duim:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 14 nov 2014, 22:01

Chinees en Chinese troep zijn twee verschillende dingen, over de M-tecs lees ik niets dan goed, valt dus onder Chinees bij mij dan en niet onder Chinese troep :whistle:

HLA valt bij mij onder de algemene noemer van troep.

BicerO3

Bericht door BicerO3 » 16 nov 2014, 17:56

neobee schreef: Heb je enig idee waar de MTEC's worden geproduceert? Het is zeker weten niet in Engeland. Maar ja, als je liever 90 EUR wilt uitgeven voor artikelen die jezelf "Chinese troep" vind... :duim:
Volgens mij geef ik nergens in mijn post aan dat die MTEC's in Engeland worden geproduceerd. Het boeit me verder ook geen flikker of ze in China of ergens in Somalie worden gemaakt. Ik heb op verschillende websites klachten gelezen over de angel eyes die worden verkocht bij HL Automitve en daaruit trek ik gewoon mijn conclusies. De MTECS daarentegen hebben overal gewoon een goede beoordeling en voor kwaliteit wil ik best betalen. Ik vind het juist storender als ik over 6 maanden weer op zoek moet naar een nieuwe setje lampen omdat die andere het begeven. :duim:
1. BMW E60 530D 231PK :///m: - 2. BMW F10 528i 245PK :///m:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 16 nov 2014, 19:03

:stupid:

BicerO3

Bericht door BicerO3 » 20 nov 2014, 00:22

Bart70 schreef::stupid:
Reageren met een dom smiley als je niks meer te vertellen hebt. :emo:
1. BMW E60 530D 231PK :///m: - 2. BMW F10 528i 245PK :///m:

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 20 nov 2014, 06:25

BicerO3 schreef:
Bart70 schreef::stupid:
Reageren met een dom smiley als je niks meer te vertellen hebt. :emo:
De betekenis er van was dat ik het met je eens was .......

Anni

Bericht door Anni » 20 nov 2014, 08:14

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”