Goeiendaag!
Optie Lijst:
- Spoiler: Laat zien
- Modellbezeichnung: 316i
Ausführung: Europa
Typschlüssel: AL11
E-Code: E46 (4)
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: M43/TU - 1,90l (77kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: manuell
Außenfarbe: Stahlblau Metallic (372)
Innenraum: Stoff Flock Raute/anthrazit (E3AT)
Produktionsdatum: 15.02.1999
Werk: Regensburg
Standaard
S305A Fernbedienung für Zentralverriegelung Remote control for central locking
S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
Optioneel
S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering
S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical
S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S441A Raucherpaket Smoker package
S465A Durchladesystem Through-loading system
S520A Nebelscheinwerfer Fog lights
S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning
S660A Radio BMW Reverse (C42) Radio BMW Reverse (C42)
L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany
S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German
Bron: bmwproducts
Foto's:
- Spoiler: Laat zien
Net aangekocht! ben er heel blij mee. 220.xxx op de teller. Uit het jaar 1999 en kleur is Staal Blauw Metalic.
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ga doen. (iemand tips/creatieve iedeeën?)
Er zit een schroefset onder, en is achter verlaagd. Hij kan achter nog een stukje, en voor staat die nog op de hoogste stand. Even kijken wanneer ik ze lager zet. Verder zit er een schuifdak in, 18inch velgen (iemand idee welk type dit zijn?) en heeft de wagen net een grote beurt achter de rug.
Heb in ieder geval smoke knipperlichten besteld, aangezien de koplampen al smoke zijn, dus dit een beetje vreemd uitziet. Daarnaast nog wat kleine aanpassingen als LED kenteken-lampjes/interieur verlichting. Misschien angle-eyes later nog even kijken.
Ben vandaag bezig geweest met de radio. Heb de originele radio eruit gehaald (buisiness radio), maar kom niet helemaal uit met de kabels. Wil er een Aftermarker radio inzetten, dus heb een setje gekocht om dit te verwezenlijke. Aangezien in het setje, een verloop stuk zit van de kabelblok, hangen er nu een hele hoop kabels achter de radio, waardoor ik de radio niet geheel in de slede krijg. Iemand ervaring hiermee en de oplossing?
Updates volgen!