Spontaan aangaan groot licht

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
Vermaat535i

Spontaan aangaan groot licht

Bericht door Vermaat535i » 27 nov 2014, 19:27

Ik reed vanavond net als velen in de file en ineens vol licht voor me? M'n grootlicht is aangegaan zonder dat ik hierom vroeg tevens ook geen indicator die aan springt op het dashboard. Schakelaars een paar x geprobeerd maar geen reactie, gestopt op parkeerplaats kontakt uit auto op slot maar grootlicht blijft branden :s checkcontrol ziet niks.
Auto gestart maar nog steeds grootlicht, nu heb ik de stekkers maar los gemaakt om verder te kunnen en thuis de stekkers er weer op met als resultaat dat de hele straat verlicht is ook zonder contact. Stekkers maar weer los gegooid want de rest van het systeem werkt perfect, radio en cd werken optimaal dus de k-bus zal het wel niet zijn denk ik zo.
Wie o wie heeft het antwoord?
Mvg Edgar

mikespek

Re: Spontaan aangaan groot licht

Bericht door mikespek » 27 nov 2014, 20:03

Je groot licht schakelaar is gaar

Vermaat535i

Re: Spontaan aangaan groot licht

Bericht door Vermaat535i » 29 nov 2014, 17:53

Lijkt me stug die zit er nog geen maand op want die zag eruit alsof er een hond aan had zitten knagen. En is
vervangen voor nieuw oem. De auto zn lmc is getript en moet vervangen worden en daar is blijkbaar ook een imitatie
van weet iemand wat die kost en of het überhaupt werkt? En waar te laten doen dealer maakte me immers misselijk
Toen ik de prijs hoorde.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”