Dutchie schreef:Welkom! nette coupe
Thanks!
Outside the Box schreef:quote verwijderd, svp de regels met betrekking tot het quoten even lezen
Haha mooi dat je het folie er af haalt
Ik heb er ook altijd een bloedhekel aan in de kou om dingen te gaan doen
Je vorige auto zag er trouwens ook pico bello uit
Het ging als volgt: Ik verkocht mijn 147 en het idee was om een GT met een V6 Busso te kopen, beetje rondgekeken en ik had er 2 op het oog. Op een gegeven moment zat ik in London voor werk en kreeg ik een telefoontje van beide eigenaren of het oké zou zijn als andere geinteresseerden nog langs mochten komen tijdens mijn afwezigheid. Ik dacht: Ja dat zal wel, auto's staan al wekenlang te koop...ik bluf wel mee. Eenmaal terug in Nederland, waren beide Alfa's toch verkocht. Maar 2 familieleden van mij en de buurman hebben aardig wat CI's gehad...dus daarna keuze gemaakt om naar een Duitser te kijken...en dan wel een 3 liter
NielZ schreef:Wil je je zwarte hemel niet verwisselen voor een grijze? Dan ben ik je man
Mooie bak! Folie moet er idd af, ik vind dat op die manier echt verschrikkelijk lelijk. Achterraam wat donkerder en alle(!) zijruiten blinderen is een heel stuk mooier. Dan lijkt het fabrieksaf zelfs
Nein nein nein!
Ik erger me dood aan lichte hemelkleding, zwart is zo strak en rustgevend.
Inmiddels zijn de heldere zijknipperlichten, M3 spoiler en 330CI embleem binnen. Alleen nog LED achterlichten bestellen en ik heb weer een dagje knutselen voor de boeg.
PS: Ik zag het zonnetje schijnen vandaag, folie gelijk eraf getrokken met een hete luchtpistool en aceton...en inderdaad: super mooi zo!