Marc`s E36 323I Coupe Executive
-
Marc`s E36 323I Coupe Executive
Goedendag forummers, ik had me in het voorstel topic al voorgesteld maar dat zal ik hier nog eens doen
Op deze pagina ga ik alle vorderingen van de Beemer bijhouden.
Ik ben Marc, 24 jaartjes jong en kom uit Zuid Limburg, heb me hier aangemeld omdat ik sinds een paar dagen in het bezit ben van een Bmw
Ik heb 3 jaar lang in een golf 2 1600 gereden, was tevens ook mijn eerste auto.
Regelmatig te vinden op auto shows waar ik dan ook foto`s maak:)
Heb een hoop plezier aan de golf gehad maar het laatste jaar heeeel veel ellende, aangezien ik toch ook altijd wel een Bmw liefhebber ben geweest besloten om de golf weg te doen en een Bmw te halen.
Dit was de golf, voorzien van een Weber DMTL carburateur en een golf 6 interieur
En dan nu waar het om gaat de Beemer
Het is een E36 323I geworden met 190.000 op de teller, bj95.
Bij aankoop was die van binnen behoorlijk smerig, was veel in gerookt en nooit schoongemaakt.
Dus vandaag begonnen met schoonmaken.
Het interieur gedaan met Chemical Guys - Lightning Fast Carpet + Upholstery Stain, het leer behandeld met Chemical Guys Vintage Series Leather Conditioner, overal met een kwast doorheen gegaan (ventilatie roosters naden en kieren) En de ramen schoon gemaakt.
Alleen het tapijt moet nog gestoomd worden wat dat is echt smerig aan de bestuurderskant.
Erna de naden rond het kofferdeksel goed schoongemaakt en in de wax gezet, t zelfde bij de deuren en de motorkap, lagen veel bladeren in en andere rotzooi.
Komend weekend is de buitenkant aan de beurt met wassen en poetsen
Plannen voor de toekomst zijn er al, hieronder een kleine opsomming.
- Schroefset
- M pakket
- Us lights
- M5 Throwing stars
- Rvs uitlaat
- NRG Classic Wood Grain stuur
Schroefset heeft prioriteit nr1, ik houd van stugge auto`s, dat gewaggel vind ik maar niks
Op deze pagina ga ik alle vorderingen van de Beemer bijhouden.
Ik ben Marc, 24 jaartjes jong en kom uit Zuid Limburg, heb me hier aangemeld omdat ik sinds een paar dagen in het bezit ben van een Bmw
Ik heb 3 jaar lang in een golf 2 1600 gereden, was tevens ook mijn eerste auto.
Regelmatig te vinden op auto shows waar ik dan ook foto`s maak:)
Heb een hoop plezier aan de golf gehad maar het laatste jaar heeeel veel ellende, aangezien ik toch ook altijd wel een Bmw liefhebber ben geweest besloten om de golf weg te doen en een Bmw te halen.
Dit was de golf, voorzien van een Weber DMTL carburateur en een golf 6 interieur
En dan nu waar het om gaat de Beemer
Het is een E36 323I geworden met 190.000 op de teller, bj95.
Bij aankoop was die van binnen behoorlijk smerig, was veel in gerookt en nooit schoongemaakt.
Dus vandaag begonnen met schoonmaken.
Het interieur gedaan met Chemical Guys - Lightning Fast Carpet + Upholstery Stain, het leer behandeld met Chemical Guys Vintage Series Leather Conditioner, overal met een kwast doorheen gegaan (ventilatie roosters naden en kieren) En de ramen schoon gemaakt.
Alleen het tapijt moet nog gestoomd worden wat dat is echt smerig aan de bestuurderskant.
Erna de naden rond het kofferdeksel goed schoongemaakt en in de wax gezet, t zelfde bij de deuren en de motorkap, lagen veel bladeren in en andere rotzooi.
Komend weekend is de buitenkant aan de beurt met wassen en poetsen
Plannen voor de toekomst zijn er al, hieronder een kleine opsomming.
- Schroefset
- M pakket
- Us lights
- M5 Throwing stars
- Rvs uitlaat
- NRG Classic Wood Grain stuur
Schroefset heeft prioriteit nr1, ik houd van stugge auto`s, dat gewaggel vind ik maar niks
Re: Marc`s E36 323I Coupe Executive
Welkom hier!
Mooie basis om iets mooi(er)s van te gaan maken!
Mooie basis om iets mooi(er)s van te gaan maken!
320i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
Mooie wagen!
Kom je uit Kerkrade? Die huizen komen me zo bekend voor.
Kom je uit Kerkrade? Die huizen komen me zo bekend voor.
-
Bedankt heren!
@BimmerBob: nee komt uit Sittard
@BimmerBob: nee komt uit Sittard
Leuke E36
je zit ook op het volksforum toch he ?? ben zelf ook van VW over gestapt naar bmw
je zit ook op het volksforum toch he ?? ben zelf ook van VW over gestapt naar bmw
BMW E36 325 Ringtool
Zoals op sw forum ook al gezegd, leuke combo. Let wel op met een schroefset monteren dat je met je originele wielen aan de voorkant vaak tegen je stelring aan gaat komen vanwege de hoge et waardes. Een 5mm spacer is vaak al genoeg.
E36 sedan Avusblau
-
Zit idd ook op Volksforum jaBeemer325 schreef:Leuke E36
Bedankt voor de tip SanderSanderZ schreef:Zoals op sw forum ook al gezegd, leuke combo. Let wel op met een schroefset monteren dat je met je originele wielen aan de voorkant vaak tegen je stelring aan gaat komen vanwege de hoge et waardes. Een 5mm spacer is vaak al genoeg.
Toestraks na het werk even snel Us Modules gehaald, kijken of ik ze morgen avond erin kan zetten, dan zaterdag nog ff op de sloop kijken voor oranje knippers en de grill zwart dippen
Oranje knipperlichten heb ik nog liggen voor je en ben zelf opzoek naar witten dus
BMW E36 325 Ringtool
-
Heb je een bericht gestuurd
-
-
Dankje
Inmiddels zitten de us modules erin en een andere luchtfilter voor wat geluid.
Komend weekend naar essen, eens kijken of we een schroefsetje kunnen scoren.
Inmiddels zitten de us modules erin en een andere luchtfilter voor wat geluid.
Komend weekend naar essen, eens kijken of we een schroefsetje kunnen scoren.
He Marc, ik kende jou golf inderdaad wel maar de bmw nog niet Hahahaha. Mooie kleur he, als ik je advies mag geven zou ik de grill niet dippen maar voor paar tientjes een mooie hoogglans zwarte grill bestellen of Matt zwart. Dat plastidippen vind ik zelf maar k*t ga je spijt krijgen. Mocht je vragen hebben, je weet waar ik woon he.