Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61/ groot onderhoud
Haha, met je eens Richard, ik dacht misschien alleen de nieren zwart, vind dat altijd wel mooi als ik dat in de binnenspiegel zie, maarja, alleen de nieren, tsja, ik weet het niet, mijn gevoel zegt of alles zwart of alles chroom, maar een combi, alleen de nieren, heb ik eigenlijk nog nooit gezien......
-
Mocht je de zwarte nieten weg willen doen, pb me dan even
Ik wil wel graag zwarte, maar ik wil ook zwarte raamlijsten.

Ik wil wel graag zwarte, maar ik wil ook zwarte raamlijsten.

Ben er nog niet uit ronnie, stuur je wel een pb als ik besluit om ze niet te monteren 

Gewoon plaatsen.
Ik heb ook zwarte nieren erin en chroom rondom de ramen, heeft mij nog nooit geïrriteerd, itt geen m pakket, maar dat komt volgende week binnen
[img] http://img.photobucket.com/albums/v97/w ... A6.jpg/img]
Ik heb ook zwarte nieren erin en chroom rondom de ramen, heeft mij nog nooit geïrriteerd, itt geen m pakket, maar dat komt volgende week binnen

[img] http://img.photobucket.com/albums/v97/w ... A6.jpg/img]
Dat misstaat in zijn geheel niet moet ik zeggen
Denk dat ik ze idd ga plaatsen, is altijd weer zo terug om te wisselen.

Denk dat ik ze idd ga plaatsen, is altijd weer zo terug om te wisselen.
-
Bart70 schreef:Ben er nog niet uit ronnie, stuur je wel een pb als ik besluit om ze niet te monteren

Ik heb de mijne ook met plastidip behandeld. Is echt kinderspel en zit er nu al een klein jaartje op zonder slijtage of problemen. Ik ben er helemaal fan van dat mijn wagen nu volledig zonder chroom is.
Het enige dat er nu nog uitspringt is het bmw logo voorop en de velgen. Al het andere was al origineel zwart op de nieren na.
Heb vroeger ook altijd gedacht dat chroom nodig was om een wagen mooi te maken. Daar ben ik inmiddels wel van genezen. Sterker nog, mijn volgende wishlist van een Bimmer is een witte F11 met M pakket, zonder chroom en met zwarte wielen
Maar goed, dat mag nog even een 2 jaartjes wachten denk ik. Dus Bart, gewoon erop zetten joh.
Edit: Ik heb onlangs ook nog mijn witte delen op de achterlichten smoke laten spuiten. Dat vond ik ook wel de moeite want die dingen stoorde mij echt. Is gedaan door inkt toe te voegen aan blanke lak, dan blijft het super strak en doe je niets verkeerd voor de keuring. Tevens lijkt het zo nog redelijk origineel in plaats van een hoog Johnie gehalte. Ik ben er blij mee, en wellicht wel een leuke mod voor meer volk hier met een donkere auto.

Het enige dat er nu nog uitspringt is het bmw logo voorop en de velgen. Al het andere was al origineel zwart op de nieren na.
Heb vroeger ook altijd gedacht dat chroom nodig was om een wagen mooi te maken. Daar ben ik inmiddels wel van genezen. Sterker nog, mijn volgende wishlist van een Bimmer is een witte F11 met M pakket, zonder chroom en met zwarte wielen

Maar goed, dat mag nog even een 2 jaartjes wachten denk ik. Dus Bart, gewoon erop zetten joh.
Edit: Ik heb onlangs ook nog mijn witte delen op de achterlichten smoke laten spuiten. Dat vond ik ook wel de moeite want die dingen stoorde mij echt. Is gedaan door inkt toe te voegen aan blanke lak, dan blijft het super strak en doe je niets verkeerd voor de keuring. Tevens lijkt het zo nog redelijk origineel in plaats van een hoog Johnie gehalte. Ik ben er blij mee, en wellicht wel een leuke mod voor meer volk hier met een donkere auto.

Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
En zo heeft ierdeen, gelukkig, een andere smaak, zwart op wit, erg mooi, zwart op een donkere kleur vind ik qua velgen in ieder geval geen potje en dat geld ook voor smoke achterlichten, zal er never nooit op komen bij mij.
De raamlijsten kan weer wel, maar denk dat ik deze chroom houd.
De raamlijsten kan weer wel, maar denk dat ik deze chroom houd.
Donderdag trouwens terug naar Akto, storing matje bijrijdersstoel
Had het per mail even gemeld naar ze en moet zeggen, keurig binnen 24 uur reaktie terug met bericht dat ze er naar gaan kijken en hopelijk dus oplossen, ik hoop alleen wel op de goede originele manier, dus matje vervangen, keep it posted.

Had het per mail even gemeld naar ze en moet zeggen, keurig binnen 24 uur reaktie terug met bericht dat ze er naar gaan kijken en hopelijk dus oplossen, ik hoop alleen wel op de goede originele manier, dus matje vervangen, keep it posted.
Tja, smaken verschillen inderdaad. Kijk je naar alle moderne bimmers dan zie je ook dat die allemaal smoke achterlichten hebben. Tenminste de witte delen zoals ik het nu heb laten aanpassen.
Die witte delen spingen er anders zo erg uit dat het gewoonweg afsteekt tegen de rest van de wagen. Het rode heb ik ook rood gelaten dus de lampen zijn niet geheel smoke. Kijk voor de grap maar eens om je heen op andere wagens, als je er op let zijn er best veel origineel af met smoke witte delen.
Wel lullig dat je stoelverwarming lastig doet, die warme billetjes zijn deze dagen nu net zo lekker
Die witte delen spingen er anders zo erg uit dat het gewoonweg afsteekt tegen de rest van de wagen. Het rode heb ik ook rood gelaten dus de lampen zijn niet geheel smoke. Kijk voor de grap maar eens om je heen op andere wagens, als je er op let zijn er best veel origineel af met smoke witte delen.
Wel lullig dat je stoelverwarming lastig doet, die warme billetjes zijn deze dagen nu net zo lekker

Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Ik opzoek naar de achterlichten dus vanaf deze pagina begonnen......zie ik ze op pagina 1 staan 

|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Hahahaha, altijd bij het begin beginnen he
Vandaag naar Akto geweest, stoelmat vervangen, ze zeiden dat mijn oude stoelmat er gewoon in zat en het dus toeval was.
Maar goed, ze zijn 2 ½ uur bezig geweest en een nieuw matje, uit coulance 6 tientjes moeten betalen, viel dus weer mee.

Vandaag naar Akto geweest, stoelmat vervangen, ze zeiden dat mijn oude stoelmat er gewoon in zat en het dus toeval was.
Maar goed, ze zijn 2 ½ uur bezig geweest en een nieuw matje, uit coulance 6 tientjes moeten betalen, viel dus weer mee.
Mijne zijn compleet smoke gespoten en absoluut geen johnny effect!!
@avdakker: gespoten achterlichten zijn ten alle tijden apk afkeur. Lichten mogen nooit gespoten of beplakt zijn.
@avdakker: gespoten achterlichten zijn ten alle tijden apk afkeur. Lichten mogen nooit gespoten of beplakt zijn.
Re: Oud en nieuw E61/ black !
Hoogglans zwarte nieren gemonteerd en nieuwe pics, vind het nog wennen maar toch wel mooi, geloof ik

Re: Oud en nieuw E61/ black !
prachtig!