xenon's afstellen
xenon's afstellen
Dag jongens,
vandaag heb ik gemerkt dat mijn xenons nogal hoog staan.
Kan ik deze zelf afstellen zoals gewone halogeen lampen of gebeurt dit via de computer?
Ik veronderstel dat ik ze nog altijd zelf moe regelen qua hoogte en dat de hoogte-instelling enkel gebeurt als er gewicht of volk in de wagen zit?
Mvg
vandaag heb ik gemerkt dat mijn xenons nogal hoog staan.
Kan ik deze zelf afstellen zoals gewone halogeen lampen of gebeurt dit via de computer?
Ik veronderstel dat ik ze nog altijd zelf moe regelen qua hoogte en dat de hoogte-instelling enkel gebeurt als er gewicht of volk in de wagen zit?
Mvg
Re: xenon's afstellen
Als ik het me goed herinner dan zit voor bij de koplamp een wieltje waarmee je zelf de hoogte kan instellen. Inderdaad als de auto beladen is dan past hij automatisch de hoogte aan de default.
- GreyCooperS
- Contacteer:
xenon heeft een sensor die automatisch afstelt. even auto voor muurtje oid parkeren auto starten. Ze zouden dan even op en neer moeten gaan...dit uiteraard als je oem xenon hebt. er zit geen stelwietje, dat is alleen voor halogeen
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Wel zit wel een stelwieltje. Mijn OEM Xenon stond te laag. De dealer heeft ze opnieuw afgesteld naar de juiste hoogte, soort 0 waarde. Vanaf dat punt stelt hij automatisch bij afhankelijk van belading. succes
E39 528I Touring automaat 1999
E46 330I Touring Automaat 2002
E46 330I Touring Automaat 2002
Xenon is ook af te stellen, Inderdaad via stelwiel.
Zie foto : Heb stelwiel voor rechter koplamp rood omcirkelt.
Voor de linker zit ie op dezelfde plek, op foto net niet te zien
Zie foto : Heb stelwiel voor rechter koplamp rood omcirkelt.
Voor de linker zit ie op dezelfde plek, op foto net niet te zien
Jeremy Clarkson : Speed has never killed anyone ; It's suddenly becoming stationary that gets you !!
Die bedoelde ik idd . Ik heb ook OEM xenon en bij mij was de hoogteregelaar kapot, nadat die vervangen was stond hij te laag afgesteld en heb ik hem met dat wieltje (even in het donker voor een garage/muur staan) weer goed afgesteld
halogeen gaat ook gewoon op en neer, lijkt me meer om het boeltje gangbaar te houden.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
@edward: bedankt voor de gouden tip, eindelijk normaal zicht:)