onderdeelnummer zke basismodule?
onderdeelnummer zke basismodule?
Wie o wie kan mij verder helpen met het onderdeelnummer van een zke basismodule.
Het gaat om een BMW 320 [model E46] exe uit 1998.
bvd
Het gaat om een BMW 320 [model E46] exe uit 1998.
bvd
Re: onderdeelnummer zke basismodule?
Wat is dat dan?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Opt1mus schreef:Wat is dat dan?
Heeft o.a te maken met de aansturing van de cv. Die reageert soms wel en meestal niet. Zit achter het dashbordkastje. Na enig speurwerk ben ik erachter gekomen dat dat de boosdoener is, heb het al op de onderdelenlijn gezet maar heb alleen nog het onderdeelnummer nodig om er zeker van te zijn dat het de goeie is.
Als ik het goed heb wordt het ook wel zv module genoemd...
http://www.treffseiten.de/bmw/info/tipp ... relais.pdf
No. Description Supplement Qty From Up To Part Number Price Notes
01 BASIC MODULE 5 UNCODED 1 10/2004 61356944840 +core, ENDED
01 BASIC MODULE 5 UNCODED 1 01/2006 61356963026 ENDED
01 BASIC MODULE 5 UNCODED 1 61356963338
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=25
Iemand enig idee welke onderdeel nummer ik nodig zou moeten hebben?..... Gegevens heb ik van bovengenoemde site afgehaald. Heb net de dealer gebeld die gaf mij onderdeelnummer 61359161931 door. Iemand enig idee?? AUB...
En om het nog makkelijker te maken de gevens die op mijn module staan zijn:
GM5RD K-BUS HIGH
BMW 61 35 6 932 369 AI01
577 621 10 DELPHI DE 12V
HW1.0 SW3.1 100300
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
CT5PM6E
Zie door de bomen het bos niet meer (|
Suggesties zijn welkom.
groetjes
isiah
01 BASIC MODULE 5 UNCODED 1 10/2004 61356944840 +core, ENDED
01 BASIC MODULE 5 UNCODED 1 01/2006 61356963026 ENDED
01 BASIC MODULE 5 UNCODED 1 61356963338
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=25
Iemand enig idee welke onderdeel nummer ik nodig zou moeten hebben?..... Gegevens heb ik van bovengenoemde site afgehaald. Heb net de dealer gebeld die gaf mij onderdeelnummer 61359161931 door. Iemand enig idee?? AUB...
En om het nog makkelijker te maken de gevens die op mijn module staan zijn:
GM5RD K-BUS HIGH
BMW 61 35 6 932 369 AI01
577 621 10 DELPHI DE 12V
HW1.0 SW3.1 100300
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
CT5PM6E
Zie door de bomen het bos niet meer (|
Suggesties zijn welkom.
groetjes
isiah
Je geeft zelf het antwoord al: 61 35 6 932 369 is het codenummer. Dat is een basismodul (ZKE) 5.
NIeuw zijn ze allemaal gelijk maar worden afhankelijk van je opties en carosserie gecodeerd.
Als je een gebruikte neemt let dan wel op dat de wagen waaruit het komt dezelfde of meer opties heeft. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat je elektrische ramen niet goed meer werken of je bediening op je stuur niet meer werkt.
Meestal zijn de relais defect (zwarte vierkante blokjes van Siemens)
NIeuw zijn ze allemaal gelijk maar worden afhankelijk van je opties en carosserie gecodeerd.
Als je een gebruikte neemt let dan wel op dat de wagen waaruit het komt dezelfde of meer opties heeft. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat je elektrische ramen niet goed meer werken of je bediening op je stuur niet meer werkt.
Meestal zijn de relais defect (zwarte vierkante blokjes van Siemens)
Ik heb bij een demontagebedrijf een module gevonden die ook uit een bmw e46 komt, kan alleen niet achterhalen of die bmw dezelfde opties had die ik heb. Het onderdeelnummer is 61354533592 terwijl op mijn module 61 35 6 932 369 staat. Is het zo dat hoe lager het nummer is de opties ook minder zijn of heb ik het helemaal mis. En is het het proberen waard of heeft dat geen zijn.....
groetjes isiah
groetjes isiah
Het nummer heeft niets te maken met de opties. De opties worden bepaald door software. Je kunt een gebruikte module gewoon in je auto monteren. Mochten er bepaalde opties niet meer werken kun je altijd naar een bmw dealer om ze te laten coderen. Kwaad kan het iig niet.
Helemaal top Franky bedankt voor je info. Ik ga ermee aan de slag.Franky schreef:Het nummer heeft niets te maken met de opties. De opties worden bepaald door software. Je kunt een gebruikte module gewoon in je auto monteren. Mochten er bepaalde opties niet meer werken kun je altijd naar een bmw dealer om ze te laten coderen. Kwaad kan het iig niet.
groetjes isiah
Nou uiteindelijk de gok maar genomen en een gebruikte module met een ander onderdeelnummer erin geplaatst........en alles werkt perfect. Geen zorgen meer of mijn deuren vandaag wel of niet opengaan. Ik wil een ieder bedanken voor hun opmerkingen suggesties en hulp echt top.
groetjes isiah.
groetjes isiah.
mijn bimmer heeft hetzelfde probleem,
gisteren nog de wegenwacht erbij gehaald omdat niemand erin of d'r uit kon (tenzij je wil klimmen over de stoelen en via de ramen)
de wegenwacht zei ook tegen mij dat het aan de module ligt,
auto vandaag terug naar de garage gebracht (heb hem pas sinds donderdag)
heb hem ook verteld wat er mis is en waar het aan ligt dus nu maar hopen dat ze
zo slim zijn om het serieus te nemen
maar wel beter dat jij die van jou gemaakt hebt
gisteren nog de wegenwacht erbij gehaald omdat niemand erin of d'r uit kon (tenzij je wil klimmen over de stoelen en via de ramen)
de wegenwacht zei ook tegen mij dat het aan de module ligt,
auto vandaag terug naar de garage gebracht (heb hem pas sinds donderdag)
heb hem ook verteld wat er mis is en waar het aan ligt dus nu maar hopen dat ze
zo slim zijn om het serieus te nemen
maar wel beter dat jij die van jou gemaakt hebt
vroem vroem vrrrroem
Als je op dit een onderdelen zoekt kan dat, hebben we een speciaal subforum voor gemaakt: gevraagd & aangeboden. Daar kan je dan terecht, dit is niet de juiste plaats.
Moderatoropmerking Griffendahl