Patrick m3 e46
-
Re: Patrick m3 e46
Kort filmpje van de CSL airbox en Eisenmann, was geen vol gas of sport mode... Airbox vind ik wel echt de beste aanpassing die ik heb gedaan, en zeker aan te bevelen bij iedereen met een M3 e46 !!
View My Video
View My Video
- mieske90
- BimmerPortal Team
ziet er strak uit Patrick, en dat het geluid erbij.
deze wagen zal veel koppen doen draaien
deze wagen zal veel koppen doen draaien
erg mooie wagen!
Oké ik wil ook een airbox op m'n M3..!
Tevens ook wel benieuwd naar foto's van jouw remmenset etc
Tevens ook wel benieuwd naar foto's van jouw remmenset etc
-
Hierboven wat foto's van de remmenset. Ik ben er nog steeds een beetje mee bezig ivm trillingen omdat ze 2 delig zijn.
Het remt echt enorm hard, ik rij nu met yellow stuff blokken voor, maar denk dat ik toch nog ga kijken voor echte "race" blokken met wat extra bite. En de ABS moet nog ge-upgrade worden oid want die vind het nog een beetje gek allemaal. Met 245 banden voor gaat het al een stuk beter.
Hier nog een klein fragmentje voor het geluid van de airbox in de auto bij het oprijden van de snelweg. Zomaar op het gemakje naar de 100 km per uur maar een beetje voor het idee wat voor geluid de airbox geeft.
View My Video
Het remt echt enorm hard, ik rij nu met yellow stuff blokken voor, maar denk dat ik toch nog ga kijken voor echte "race" blokken met wat extra bite. En de ABS moet nog ge-upgrade worden oid want die vind het nog een beetje gek allemaal. Met 245 banden voor gaat het al een stuk beter.
Hier nog een klein fragmentje voor het geluid van de airbox in de auto bij het oprijden van de snelweg. Zomaar op het gemakje naar de 100 km per uur maar een beetje voor het idee wat voor geluid de airbox geeft.
View My Video
Erg mooi,de remmen zijn ook mooi gedaan, is de wagen wel eens op de rollenbank geweest na die aanpassingen.?
-
Thanx Nee hij is nog nooit op de rollenbank geweest. Dit wil ik nog wel een keer doen, maar dan wil ik er nog een ander spruitstuk op hebben in de toekomst Hij heeft al wel de Alpha-N software en ze verwachten ongeveer rond de 370 pk dat hij op zit. Software leverde op een andere M3 367 pk zonder aanpassingen aan de uitlaat
Erg dikke remmen upgrade kerel! Ik ga me er na de zomer ook maar eens in verdiepen
Mooie BMW ziet er goed uit
Welkom.
Mooie upgrades allemaal die de m3 net wat lekkerder maakt.
Wel spacers nodig zeker voor die remmen?
Mooie upgrades allemaal die de m3 net wat lekkerder maakt.
Wel spacers nodig zeker voor die remmen?
-
Dank jullie wel voor de leuke berichten !
Met de M 219 style velgen heb ik voor 3 mm nodig en achter heb ik 12 mm ertussen voor dikke stance.
Met de originele velgen 19 inch hoeven er geen spacers gebruikt te worden.
18 inch is wel de minimale maat met deze upgrade.
Met de M 219 style velgen heb ik voor 3 mm nodig en achter heb ik 12 mm ertussen voor dikke stance.
Met de originele velgen 19 inch hoeven er geen spacers gebruikt te worden.
18 inch is wel de minimale maat met deze upgrade.