willem 323ci cabrio

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
willemchappie

willem 323ci cabrio

Bericht door willemchappie » 05 jan 2015, 15:44

Ik zal mij toch maar even voorstellen,(na een paar jaar mee lezen :whistle: )mag dit wel.
Ben 54 jaar jong en heb een paar motors en de 323 ci cabrio uit 2000 met net wat meer als 104.000 km op de teller.Als ik wat tijd heb zal ik wel een paar fotos plaatsen ,wel is het een en ander veranderd aan de cabrio.
Maar dat een andere keer.
Groetjes uit Maastricht. :///m: :///m:
Afbeelding

Bart70
Contacteer:

Re: willem 323ci cabrio

Bericht door Bart70 » 05 jan 2015, 15:53

Welkom Willem !

Leuk dat je jezelf voorstelt, al duurde het een paar jaar ;)

Mooie cabrio zo te zien, al zijn die eigenlijk altijd wel mooi natuurlijk :)

Heb je ook nog fotootjes van het interieur ? Je zal het wel vaker gelezen hebben, we zijn gek op fotootjes :whistle:

Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen :duim:

En, waarschijnlijk overbodig, maar toch, mocht je info zoeken over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan eerst de zoekfunctie op het forum, deze voorkomt vaak het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk een korte winter en vele veilige kilometers, op naar het cabrioweer :zwaai:

p.s. ik heb je topictitel iets aangevuld om het wat overzichtelijker te houden hier

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 05 jan 2015, 18:56

alsnog welkom op het forum Willem ;)

ziet er zeer strak uit Willem en nog met een mooie kilometerstand :duim:

meer foto's wachten we in spanning af :duimen:

veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F30 en/of E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

M3tje

Bericht door M3tje » 05 jan 2015, 20:14

Mooi,e46 cabrio is heerlijke tijdloze auto :duimen: , veel plezierige kilometers ermee

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”