Ander klimaatcontrole paneel
Ander klimaatcontrole paneel
Ik heb een e61 van 2005. In een ander topic had ik al aangegeven dat mijn CCC was overleden. Ik had begrepen dat je elk type (van mijn huidige type en nieuwer voor de e61) kon gebruiken. Ik heb nu dan ook een nieuwere versie en had bij aansluiten ookweer beeld en geluid gelukkig, echter paste het climate paneel (afdekplaat) niet meer, omdat de nieuwe CCC een rij met knoppen heeft gekregen. Zijn hier oplossingen voor of heeft iemand enig idee waar ik een nieuw paneel kan bemachtigen? Op Marktplaats kom ik wel deze tegen:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr. Het onderste gedeelte klopt dan wel, maar de knoppen erboven zijn anders dan bij mij.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr. Het onderste gedeelte klopt dan wel, maar de knoppen erboven zijn anders dan bij mij.
Re: Ander klimaatcontrole paneel
Jij heb een LCI CCC laten monteren.
Probleem is dat de 6 knoppen van de airco verschillen tussen de LCI en de Pre-LCI.
Deze van de LCI zijn groter.
Je gaat dus een een opening hebben rond je knoppen als een LCI paneel monteerd.
Dat paneel dat je daar laat zien is met Airco module erbij, dat heb je niet nodig.
hierbij een foto van het verschil tussen Pre-LCI en LCI airco module (zonder het paneel ervoor).
Beide de high versie. Die van marktplaats is de low LCI airco module.
Probleem is dat de 6 knoppen van de airco verschillen tussen de LCI en de Pre-LCI.
Deze van de LCI zijn groter.
Je gaat dus een een opening hebben rond je knoppen als een LCI paneel monteerd.
Dat paneel dat je daar laat zien is met Airco module erbij, dat heb je niet nodig.
hierbij een foto van het verschil tussen Pre-LCI en LCI airco module (zonder het paneel ervoor).
Beide de high versie. Die van marktplaats is de low LCI airco module.
525d E61 2007 pre-LCI
Hierbij een foto van een Pre-LCI airco met LCI paneel ervoor.
Zelf zou ik dit niet willen, maar ik ben dan ook een pietje precies.
525d E61 2007 pre-LCI
Hm, helder, dank je voor je duidelijke uitlegtom_il schreef:Hierbij een foto van een Pre-LCI airco met LCI paneel ervoor.
Ik heb wel een module van de Clima High Pre-LCI liggen, kunnen altijd ruilen voor een LCI paneel
E60 530D - Sold
E91 330D - Daily Driver
E91 330D - Daily Driver
Die heb ik ook nog wel liggen, hoef je niet te ruilen, alleen voor een paar centjes dan
Ik heb er ook 1 liggen.
Iedereen heeft ze liggen ...haha
Heb ook een bijpassende CIC met scherm erbij.
Iedereen heeft ze liggen ...haha
Heb ook een bijpassende CIC met scherm erbij.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Ralph, PM me eens met een mooie aanbieding als je wilt.. Gehele ombouw graag
Blauwe 5serie met een M-ASK die geen nederlandse taal wil slikken weet je nog wel haha..
Blauwe 5serie met een M-ASK die geen nederlandse taal wil slikken weet je nog wel haha..
E60 530D - Sold
E91 330D - Daily Driver
E91 330D - Daily Driver
Jou MASK vergeet ik nooit meer.
Laatst gewijzigd door Jeremy op 10 jun 2016, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, zie forumregels
Reden: Quote verwijderd, zie forumregels
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
-
als ik van een pre lci naar een lci klimacontrole ga moeten de aansluitingen veranderd worden heeft hier iemand een schema van aub
Waarom wil je dit doen ?
Hij er rekening mee dat de knoppen groter zijn. Maw je moet ook het front vervangen, en vermits een LCI een andere CCC/MASK heeft past het gedeelte rond de DVD/CD sleuf niet, tenzij je ook de CCC/MASK van de LCI monteert. Of het front in 2 verdeelt.
Hij er rekening mee dat de knoppen groter zijn. Maw je moet ook het front vervangen, en vermits een LCI een andere CCC/MASK heeft past het gedeelte rond de DVD/CD sleuf niet, tenzij je ook de CCC/MASK van de LCI monteert. Of het front in 2 verdeelt.
525d E61 2007 pre-LCI
-
ik heb een cic in laten bouwen met id een ander front maar nu werkt de klimaregeling niet meer zoals het hoord,
dit kan wel met het andere knoppenstelsel van een lci maar dan moet de bedrading aangepast worden omdat deze knoppen een andere basiswerking hebben, vandaar mijn vraag voor een schema
dit kan wel met het andere knoppenstelsel van een lci maar dan moet de bedrading aangepast worden omdat deze knoppen een andere basiswerking hebben, vandaar mijn vraag voor een schema
-
probleem is opgelost moest kabel 21 doorknippen en verbinden met plus en min
systeem opnieuw laten programmeren en het werkt weer
systeem opnieuw laten programmeren en het werkt weer