Robolop Design

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
robolop

Re: Robolop Design

Bericht door robolop » 10 jan 2015, 11:37

Ik ga geen prijs noemen, simpelweg omdat iedere wagen een andere behandeling nodig heeft .
Er zijn ook zoveel stappen die je kan doen, en dan wordt het natuurlijk allemaal maar duurder. Ik heb ook begrepen dat de prijzen soms zeer ver uiteen liggen. Dus Peter, als je dit wil laten doe, vraag dan een paar verschillende detailers die dit doen, en leg vooral uit wat je verwacht van hen. Zo kom je niet voor verassingen te staan.

http://autodetailing.nl/forum/
Laatst gewijzigd door Bart70 op 10 jan 2015, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Het gaat niet, bestaat niet.

Joostb

Re: Robolop Design

Bericht door Joostb » 10 jan 2015, 19:46

Producten wat hij gebruikt heeft zijn van Menzerna , en Gyeon. Het laatste is niet zo goedkoop, maar als je het resultaat ziet, moet je er dat maar bijnemen.
Gyeon heb ik ook wat producten van. Ben onlangs verhuis en de garage is nagenoeg af. Dus in het voorjaar ga ik waarschijnlijk het net zo grondig aanpakken als dat jij hebt gedaan. Heb de auto al eens gekleid, polijst en zo met super resultaat. Bij het zien van de foto's heb ik er ook zin in. Ben vooral benieuwdt naar Gyeon cancoat. Daarnaast ben ik groot fan van poorboys world.

Hele week druk met cijfertjes, nadenken over allelei problemen oplossen, veel op reis. In het weekend lekker de auto in de garage, radio aan en eens alles goed onderhanden nemen. Al laat ik de bumper nog wel zitten :)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”