Aangekomen bij bestemming auto goed bekeken mee test gereden en uiteindelijk meegenomen.
Hij reed verder goed enige minpunt was een van de achterramen niet meer functioneerde denk waarschijnlijk even het motortje vervangen.
Verder was ik heel voorzichtig met de automaat omdat ik deze niet snel vertrouw (problemen gehad met mijn vorige auto). Hopelijk krijg ik hier in de toekomst geen problemen mee en rijdt hij lekker door.
Verder rijdt die echt lekker, vast geplakt aan de weg heerlijk cruise.
Minpuntjes:
Heb de auto nu 13 dagen in me bezit. Afgelopen week was ik aan het rijden en hoorde ik een raar tikkend geluid. Wat bleek de kap van de airco ventilator komt tegen de ventilator aan waardoor er een irritant tikkend geluid ontstond. Tijdelijk even vastgezet met een tay ripe en wordt vanavond naar gekeken. Verder had ik dat ik op de autobaan aan het rijden was het regende en opeens reageerde me ruitenwissers niet meer ze deden niets meer. Ruitensproeier werkte dan wel en dan niet. Even op google gezocht ruitenwisser relais. Deze eruit gehaald contactpuntjes opgeschuurd en ze doen het weer

Zojuist ook even bij de techniek een foto geplaatst zag dat de bodemplaat nat was (olielek). Hoop iets simpels plug of filter en niet dat daar op die plaats me automaatbak zit en dat deze aan het lekken is

Hieronder de foto's.