Bert 325ci '01
- birdy325ci
Bert 325ci '01
Hallo beste mede-forumleden. Even voorstellen : Mijn naam is Bert Arends en ik ben in het bezit van een BMW 325ci uit nov 2001. De auto is uitgerust met een origineel M-pakket , M-onderstel en heeft de kleur Oriental blue metallic. Heb de auto gekocht in 2004 met 120000 km op de teller. Enigste echte reparaties aan de auto tot nog toe: 1 keer gasklephuis vervangen , accu recent vervangen en 2 nieuwe schokbrekers achter. Verder nog nooit iets kapot gehad, dus ben uiteraard zeer tevreden over deze auto! Heb de auto naar eigen smaak nog een beetje aangepast
met de volgende aanpassingen: M-technik strutbrace, lederen pook- en handremhoes met M-stiksel, matten met m-logo, verlichte m-pookknop, m-performance stickers op de sideskirts, 18" velgen, extra boordcomputertje verwerkt in het linker luchtrooster , en een afneembare trekhaak.
Motor is gechipt en loopt als een naaimachientje, ook nu nog met inmiddels 250000km op de teller. Hoop binnenkort een keer naar een meeting te komen. Wens jullie allemaal veel veilige en plezierige BMW-kilometers toe!
Zal zsm nog wat meer foto's posten. greetz birdy 325ci
Laatst gewijzigd door birdy325ci op 18 jan 2015, 22:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Bert 325ci '01
Welkom hier Bert !
Ziet er goed uit ! Mooie aanpassingen heb je gedaan !
Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen
Zoek je iets over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan eerst de zoekfunctie op dit forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
p.s. ik heb je topictitel even iets aangepast voor de overzichtelijkheid hier en je topic hierheen verplaatst, je kunt alsnog een showroom aanmaken als je dit wilt
ik zag dat je al een voorstelling had gedaan, maar dit was zo erg lang geleden dat ik hem hier maar weer even heb neergezet ;-)
Ziet er goed uit ! Mooie aanpassingen heb je gedaan !
Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen
Zoek je iets over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan eerst de zoekfunctie op dit forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
p.s. ik heb je topictitel even iets aangepast voor de overzichtelijkheid hier en je topic hierheen verplaatst, je kunt alsnog een showroom aanmaken als je dit wilt
ik zag dat je al een voorstelling had gedaan, maar dit was zo erg lang geleden dat ik hem hier maar weer even heb neergezet ;-)
Fijne apparaten ja die E46 coupé's met de 2,5L motor...
Leuk om te zien overigens dat ook bij jouw 325ci de leeftijd er niet vanaf te zien is. Mijne heeft net de 200.000 kilometer gepasseerd, en ook van 2001. Dus nog maar net ingereden.
Leuk om te zien overigens dat ook bij jouw 325ci de leeftijd er niet vanaf te zien is. Mijne heeft net de 200.000 kilometer gepasseerd, en ook van 2001. Dus nog maar net ingereden.
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Welkom Bert en heel veel rijplezier met de E46
1983: E12 520i automaat
1984: Ford Capri II 2.3GT
1985: E10 2002 ti
1992: E21 323i
2004: Alfa Romeo 156 2.0 16V (8,5 jaar)
2012: E46 328i Executive (5,5 jaar)
2019: E60 523i Executive LCI automaat
2020: Mitsubishi Outlander 2.0 Edition Two Automaat
- birdy325ci
dank jullie wel voor de complimenten enne jullie auto's mogen er ook zijn!
greetz birdy
greetz birdy
- birdy325ci
nog wat extra info betreffende de auto:
leuk gadget voor de liefhebbers:
In amerika besteld. een extra boordcomputer die rechtstreeks op de OBD aangesloten wordt, met funkties zoals weergave van: akkustroomafgifte, temp koelvloeistof(in graden fahrenheit), 0-60 mph stopwatchfunktie, snelheid digitaal ( nauwkeuriger dan de analoge snelheidsmeter) gaspedaalrespons enz. Tevens geeft hij foutcodes aan van het motormanagementsysteem en je kan deze resetten.
Kost wel wat, maar dan heb je ook wat. (+/- 400 dollar) excl importheffing douane (+/- 125€ ).
tellernaalden behandeld met fluoriserende oranje lak welke goed licht doorlaat. Overdag dus mooi oranje zonder dat je de verlichting aan hebt staan.
leuk gadget voor de liefhebbers:
In amerika besteld. een extra boordcomputer die rechtstreeks op de OBD aangesloten wordt, met funkties zoals weergave van: akkustroomafgifte, temp koelvloeistof(in graden fahrenheit), 0-60 mph stopwatchfunktie, snelheid digitaal ( nauwkeuriger dan de analoge snelheidsmeter) gaspedaalrespons enz. Tevens geeft hij foutcodes aan van het motormanagementsysteem en je kan deze resetten.
Kost wel wat, maar dan heb je ook wat. (+/- 400 dollar) excl importheffing douane (+/- 125€ ).
tellernaalden behandeld met fluoriserende oranje lak welke goed licht doorlaat. Overdag dus mooi oranje zonder dat je de verlichting aan hebt staan.
- birdy325ci
nog wat extra fotos ter info:
interieur : alacantara laser antraciet met donkere hemelbekleding.
+/- 206 paarden en 266NM staan te trappelen om in beweging te komen, na chiptuning door DTC.
Ben er erg tevreden over!
Hoezo M-gek?........
interieur : alacantara laser antraciet met donkere hemelbekleding.
+/- 206 paarden en 266NM staan te trappelen om in beweging te komen, na chiptuning door DTC.
Ben er erg tevreden over!
Hoezo M-gek?........
gaaf hoor. Leuk ook die extra boordcomputer.. nog nooit eerder gezien. Duidelijk een liefhebber veel rijplezier nog
Gewoon BMW.
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom op het forum Bert
ziet er zeker netjes uit mooie aanpassingen al aangebracht en op de planning
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je 325ci een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
ziet er zeker netjes uit mooie aanpassingen al aangebracht en op de planning
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je 325ci een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
- birdy325ci
Bedankt voor je uitnodiging en ik kom zeker een keer naar een meeting, dus tot dan!
Heb nog maar even een filmpje van de e46 toegevoegd voor de liefhebbers:
View My Video
groeten, Bert Arends
Heb nog maar even een filmpje van de e46 toegevoegd voor de liefhebbers:
View My Video
groeten, Bert Arends
- birdy325ci
carbon splitters geplaatst.
groetjes birdy
Hoi Bert, mooie coupe zeg en de km stand is 'm niet aan te zien hoor.
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
- birdy325ci
dank je , probeer hem ook zo goed mogelijk bij te houden, scheelt wel dat ie altijd binnen staat denk ik........
groetjes, birdy
groetjes, birdy