Ipod module ipod laat niet op
Ipod module ipod laat niet op
Ik heb vanmiddag een originele BMW E60/61 Ipod module geplaatst ipv mijn CD wisselaar. Hij doet het, moet nog wel uitzoeken hoe ik cd's kan kiezen want nu staat alles achter elkaar , maar wat me opviel is dat de Ipod niet opgeladen wordt.
wil de Ipod graag in de auto laten liggen maar als deze niet wordt opgeladen heb ik dar weinig aan
Iemand een idee hoe dit kan?
Gr,
Vincent
wil de Ipod graag in de auto laten liggen maar als deze niet wordt opgeladen heb ik dar weinig aan
Iemand een idee hoe dit kan?
Gr,
Vincent
Re: Ipod module ipod laat niet op
De pre-lci heeft geen harde schijf, dus ook nergens om de iPod in op te laden.
525d E61 2007 pre-LCI
Ah dat verklaard alles. Bedankt
Mvg,
Vincent
Mvg,
Vincent
Huh? Wat heeft een harde schijf te maken met opladen van een batterij van de iPod?
Ik vermoed dat er een Nederlands - Vlaamse spraakverwarring is
Ik heb in een youtube filmpje gezien dat je een originele Apple adapter/verloopje/kabeltje moet hebben om het te laten opladen.
Ik kan het filmpje niet meer precies vinden, maar het is in elk geval een filmpje van deze youtuber:
https://www.youtube.com/user/roskinc
Ik vermoed dat er een Nederlands - Vlaamse spraakverwarring is
Ik heb in een youtube filmpje gezien dat je een originele Apple adapter/verloopje/kabeltje moet hebben om het te laten opladen.
Ik kan het filmpje niet meer precies vinden, maar het is in elk geval een filmpje van deze youtuber:
https://www.youtube.com/user/roskinc
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Ik heb gewoon een geheel origineel BMW setje, dus aansluitkabels ook origineel BMW. Apple maakt geen kabel die achter in de module kan.
Maar zijn er mensen hier die in een pre-lci e60/61 een originele ipod module hebben waarbij de Ipod wel oplaad?
Mvg,
Vincent
Maar zijn er mensen hier die in een pre-lci e60/61 een originele ipod module hebben waarbij de Ipod wel oplaad?
Mvg,
Vincent
Vincent,
Ik lijkt de zelfde probleem als jouw te hebben.
Vandaag een iPod interface ook laten inbouwen, en daarop mijn iPhone 4 op aangesloten.
Het viel mij ook gelijk op dat de iPhone niet werd opgeladen.
Tevens gebruik je toevallig spotify?
Ik lijkt de zelfde probleem als jouw te hebben.
Vandaag een iPod interface ook laten inbouwen, en daarop mijn iPhone 4 op aangesloten.
Het viel mij ook gelijk op dat de iPhone niet werd opgeladen.
Tevens gebruik je toevallig spotify?
grandioos!!! Ga ik gelijk bestellen. Bedankt voor het meedenken
@DennisE61: nee ik gebruik geen spotify.
Mvg,
Vincent
@DennisE61: nee ik gebruik geen spotify.
Mvg,
Vincent
Laatst gewijzigd door Bart70 op 19 jan 2015, 07:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Heb ook de scosche adapter gisteren binnen gekregen alles werkt perfect nu.
Maar met andere woorden de pinbezetting in de stekker die klopt niet, en de adapter zorgt ervoor dat deze omgelegd wordt?
Maar met andere woorden de pinbezetting in de stekker die klopt niet, en de adapter zorgt ervoor dat deze omgelegd wordt?
Heb eveneens deze adapter binnen en werkt als een tierelier.
Nogmaals dank voor de tip forumlid ASR225
Mvg,
Vincent
Nogmaals dank voor de tip forumlid ASR225
Mvg,
Vincent