Businessradio met Bluetooth pairen met s2
Businessradio met Bluetooth pairen met s2
Hallo,
Ik probeer mijn samsung s2 te pairen met de business radio in mijn e46 uit 2004. Het pairen lukt, tenminste het display van de radio geeft aan dat de telefoon gepaird is. Als ik nu op telefoon druk geeft het display aan "geen telefoonboek aanwezig" . Als ik mezelf even bel gaat alleen de telefoon over en niet de speakers van de auto.
Extra informatie; in de auto zit ook een later ingebouwde navigatie van vdo. Als deze aanstaat en mij informatie geeft komt er in het display te staan " Phone". Kan dit het probleem zijn, of zijn hier meerdere aansluitingen voor.
Graag jullie advies....
Ik probeer mijn samsung s2 te pairen met de business radio in mijn e46 uit 2004. Het pairen lukt, tenminste het display van de radio geeft aan dat de telefoon gepaird is. Als ik nu op telefoon druk geeft het display aan "geen telefoonboek aanwezig" . Als ik mezelf even bel gaat alleen de telefoon over en niet de speakers van de auto.
Extra informatie; in de auto zit ook een later ingebouwde navigatie van vdo. Als deze aanstaat en mij informatie geeft komt er in het display te staan " Phone". Kan dit het probleem zijn, of zijn hier meerdere aansluitingen voor.
Graag jullie advies....
Re: Businessradio met Bluetooth pairen met s2
O, in het midden zit ook een console waar een telefoon in kan, voor welke dit is kan ik niet zien?
-
Na het pairen moet de auto even van contact en weer erop. Dit zag ik ook eerst over het hoofd bij aflevering, daarna bleken mijn beide telefoons keurig gekoppeld.
Hobby-auto voor mijn vrouw (ahum) = BMW 325CiA Executive Cabriolet Silbergrau 2006
Daily lease = MB 180CDI Prestige 7G-DCT
Vroeger van Frans tot Italiaans tot Duits (en dat zei niets over de kwaliteit): van GSA tot Grande Punto tot 968
Daily lease = MB 180CDI Prestige 7G-DCT
Vroeger van Frans tot Italiaans tot Duits (en dat zei niets over de kwaliteit): van GSA tot Grande Punto tot 968
Geprobeerd maar hij blijft de melding geven geen telefoon boek aanwezig en geen geluid uit de speakers.
ik heb dit probleem ook, 16:9 navi met bluetooth ook in middenconsole die knop enzo.Boelie72 schreef:Geprobeerd maar hij blijft de melding geven geen telefoon boek aanwezig en geen geluid uit de speakers.
bij mij geeft hij de gsm weer (galaxy s4) maar tel boek wordt niet geladen en als ik wil bellen schakelt hij over naar gsm alleen.
ik geloof dat dit aan de bleutooth module was dat die enkel geschikt was voor oudere versies bleutooth, een oplossing zou zijn andere bleutooth module steken en dan nog geen zekerheid dat het werkt.
indien het toch zou kunnen werken en iemand sugggesties heeft altijd welkom
Heeft iemand hier al een oplossing voor? Want ik zit ook met dit probleem..