Mijn e46 325ci cabrio
Re: Mijn e46 325ci cabrio
Ok zit in twijfel of deze weer in originelen staat brengen of bbs lm.
BBS LMs zijn inderdaad ook heel erg dik! Ik kan ook niet genoeg krijgen van andere wielen pffff
Echt he auto's zijn de duurste en leukste hobby.s
Hele mooie cabrio zo
En mocht je de velgen willen verkopen stuur me maar een mailtje; ben namelijk op zoek naar deze velgen
Verder succes met de velgenzoektocht en houd hem heel en origineel
En mocht je de velgen willen verkopen stuur me maar een mailtje; ben namelijk op zoek naar deze velgen
Verder succes met de velgenzoektocht en houd hem heel en origineel
Jongens vraag wat veranderd er kwa geluid als ik de 2 tussen dempers vervang voor 2 pijpenstrootje van de kat naar de orginele einddemper ??
2 pijpen
Misschien kun je eens zoeken hier op t forum/google/youtube voor de tee mod ; misschien is dit al voldoende qua sound ( volume ).
Wat is dat als ik vragen mag? Heb geen idee wat je bedoelt
mm.. weet even niet zeker of dit ook voor een 325 kan. 330 wel zoiezo.
Lees dit even of gebruik zelf de zoekfunctie
viewtopic.php?f=33&t=42632&p=552678&hilit=tee#p552678
Lees dit even of gebruik zelf de zoekfunctie
viewtopic.php?f=33&t=42632&p=552678&hilit=tee#p552678
325 heeft helaas geen vlinderklep. Zelf wil ik ook meer geluid dus de 28e komt er bij mij een andere einddemper onder. Hou mijn topic ff in de gaten Peter.
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Ok voor welke einddemper ga je?
Ik heb ook gekeken voor een schmiedmann einddemper rond de €400 Ik zit te denken straidpijp met alleen de standaard einddemper.
Ik heb ook gekeken voor een schmiedmann einddemper rond de €400 Ik zit te denken straidpijp met alleen de standaard einddemper.
Ik ga voor een Simons einddemper, welke de OEM looks behoudt, maar alleen een wat grotere diameter heeft. Verder zou die vooral stationair zwaarder moeten gaan klinken. Ik wil namelijk geen knalpijp en/of de buren wakker maken 's ochtends. Mijn insteek is voor de iets dikkere OEM looks en iets meer richting het geluid van een 330.
Ik vind een Eisenmann ook heel gaaf, maar ik vind persoonlijk dat een 325 daar niet echt het type auto voor is.
Ik vind een Eisenmann ook heel gaaf, maar ik vind persoonlijk dat een 325 daar niet echt het type auto voor is.
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Wat kost een siemons einddemper.
Hallo. Jongens iemand een idee waar je een dinan uitlaat kan kopen??
Wel heel dik inderdaad Dinan! Misschien eBay.com?