F de Jonge E46 E21
-
F de Jonge E46 E21
Hallo Mede BMW eigenaren,
Ik ben Ferdi 21 jaar kom uit zuid-holland en ben helemaal gek van BMW.
Voor dagelijks gebruik rij ik een e46 Facelift uit 2003 en voor als het mooi weer is heb ik een E21 Baur uit 1973. Ben al van jongs Gek op BMW en dat is ook niet heel gek want mijn vader rijd ook al bijna heel zijn leven BMW.
ik zal proberen nog wat foto's te maken om nog toe te voegen.
Ik ben Ferdi 21 jaar kom uit zuid-holland en ben helemaal gek van BMW.
Voor dagelijks gebruik rij ik een e46 Facelift uit 2003 en voor als het mooi weer is heb ik een E21 Baur uit 1973. Ben al van jongs Gek op BMW en dat is ook niet heel gek want mijn vader rijd ook al bijna heel zijn leven BMW.
ik zal proberen nog wat foto's te maken om nog toe te voegen.
-
Re: F de Jonge E46 E21

met een paar maten van me.
Welkom hier Ferdi !
Ik ben erg benieuwd naar de fotootjes, vooral van de E21
Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen proberen je zo spoedig mogelijk te helpen.
Zoek je iets over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan eerst de uitgebreide zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe met beide Bimmers
p.s. haal je vader ook eens over om zich te registreren hier en zich voor te stellen
Ik ben erg benieuwd naar de fotootjes, vooral van de E21

Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen proberen je zo spoedig mogelijk te helpen.
Zoek je iets over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan eerst de uitgebreide zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe met beide Bimmers

p.s. haal je vader ook eens over om zich te registreren hier en zich voor te stellen

Ahum Bart..
Mooie wagens hoor en natuurlijk welkom!

Mooie wagens hoor en natuurlijk welkom!
Welkom hier, en graag wat meer foto's van de E21 

BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom op het forum Ferdi
schuld aan je vader, hij heeft je besmet met het bmw virus
of moet ik zeggen complimenten
dat is een indrukwekkend rijtje.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E21 en/of E46 en natuurlijk je vader een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
schuld aan je vader, hij heeft je besmet met het bmw virus

dat is een indrukwekkend rijtje.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E21 en/of E46 en natuurlijk je vader een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events